کد خبر: 471134
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۱:۳۲:۰۰
| |

فرزانه ترکان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح‌طلبان به نهاد اجماع‌ساز اعتقاد دارند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ایراداتی به شورای عالی وارد می‌شد که تماما در نهاد اجماع‌ساز برطرف شد. حتی به نظر من وزن احزاب نیز در نظر گرفته شد. به نظر من این ایرادات از طرف جبهه اصولگرایی وارد می‌شود و خود اصلاح‌طلبان به نهاد اجماع‌ساز اعتقاد دارند.

اصلاح‌طلبان به نهاد اجماع‌ساز اعتقاد دارند
کد خبر: 471134
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «فرزانه ترکان»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با هجمه های اخیر در مورد ریاست بهزاد نبوی بر نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در جبهه اصولگرایان طیفی از صحبت های رهبری و ولی فقیه تبعیت نمی کنند. رهبری بر شکوه انتخابات تاکید کردند ولی به محض اینکه در عمل احزاب مختلف می‌خواهند کاری انجام بدهند و فعالیت های سیاسی خود را شروع کنند این گروه از حضور مردم پای صندوق های رای وحشت می کنند.

او افزود: من فکر می کنم این تشتت در طیف اصولگرایان است و تحقق صحبت های ولی فقیه در خصوص شکوه انتخابات خوشایند آنها نیست. این طیف به دنبال انتخاباتی حداقلی هستند همانطور که مجلسی حداقلی داریم و می خواهند، رییس جمهوری با حداقل مشروعیت آرا را بر مسند بنشانند.

ترکان یادآور شد: بادامچیان صحبتی کرده درحالیکه خود او یک سال از بهزاد نبوی بزرگتر است. اگر قرار است با چوب خط سن افراد را نالایق بدانیم اصلاحات مهمتری لازم به انجام است.

این چهره اصلاح طلب تاکید کرد: این طیف می دانند که نبوی شخصی وحدت گرا و هم گرا است و بخاطر احترامی که در میان احزاب اصلاح طلب دارد در این زمینه موفق خواهد بود.

او در رابطه با نقدهایی که بر شورای عالی اصلاح طلبان وارد بود و شباهت این شورا به نهاد اجماع ساز گفت: ایراداتی به شورای عالی وارد می شد که تماما در نهاد اجماع ساز برطرف شد. حتی به نظر من وزن احزاب نیز در نظر گرفته شد. به نظر من این ایرادات از طرف جبهه اصولگرایی وارد می شود و خود اصلاح طلبان به نهاد اجماع ساز اعتقاد دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها