یک نماینده مجلس:

دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها داشته باشد

نماینده مردم میناب در مجلس با اشاره به افزایش قیمت کالاها تاکید کرد: دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر قیمت کالاها داشته باشد.

دولت در آستانه شب عید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها داشته باشد
کد خبر: 469211
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۱۰:۴۷:۱۸

اعتمادآنلاین| حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت کالاها در روزهای اخیر گفت: طی بررسی‌های انجام شده تورم در روزهای پایانی سال به 47 درصد رسیده است.

وی افزود: این وضعیت فشار زیادی را به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد می‌آورد و ضروری است که دولت به ویژه این که در آستانه شب عید قرار داریم نظارت بیشتر و دقیق‌تری را بر قیمت کالاها داشته باشد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل مردم امروز تنها گرانی قیمت کالاها نیست؛ مردم امروز از یک سو با گرانی قیمت کالاها مواجهند و از سوی دیگر شاهد کمبود برخی کالاها در بازار هستند.

رئیسی خاطرنشان کرد: پس از اتمام بررسی بودجه در صحن مجلس در هفته آینده از جایگاه نظارتی خود به طور جد موضوع گرانی قیمت کالاها در بازار را مورد پیگیری قرار خواهد داد و از مسؤولان مربوطه برای ارائه توضیح به مجلس دعوت خواهد شد.

وی افزود: نباید وضعیت بازار به حال خود رها شود و همان طور که گفتم مجلس از جایگاه نظارتی خود به طور جد به این وضعیت رسیدگی خواهد کرد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما پیش از این هم تذکرات متعددی را چه به صورت رسمی و چه به صورت غیر رسمی به مسؤولان مربوطه در وزارت صنعت داده بودیم اما متأسفانه اقدامات لازم برای کنترل قیمت‌ها تاکنون انجام نشده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها