کد خبر: 463651
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۸:۰۴:۰۰
| |

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به انتشار غیررسمی کابینه تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات 1400 در توییتی واکنش نشان داد و نوشت: اینکه مردم در ‎انتخابات1400 نه فقط به یک نفر به عنوان رئیس‌جمهور بلکه به او و کابینه‌اش رای بدهند فکر درستی است، مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است. 

مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است
کد خبر: 463651
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۸:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| دبیر شورای ائتلاف با استقبال از این موضوع که در انتخابات 1400 مردم کاندیدای مورد نظر خود را همراه با کابینه‌اش انتخاب کنند، تأکید کرد: مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در توییتی به انتشار غیررسمی کابینه تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم واکنش نشان داد.

سروری در توییتی نوشت: ‏اینکه مردم در ‎انتخابات1400 نه فقط به یک نفر به عنوان رئیس جمهور بلکه به او و کابینه‌اش رای بدهند فکر درستی است، مدل ‎شورای ائتلاف «نامزد ـ کابینه» است. اما پوسترهای رنگارنگی که این روزها شتابزده و از منابع نامعلوم منتشر می شود مردم را گیج کرده و به اصل این فکر لطمه می‌زند.

گفتنی است در روزهای گذشته در کانال‌های خبری گمنام و رسانه‌های غیررسمی فهرست‌های مختلفی منتسب به برخی چهره‌های ملی با عنوان کابینه 1400 منتشر شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها