کد خبر: 456959
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۲:۴۹:۰۳
| |

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه پهپاد داشته است، گفت: پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد.

پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد
کد خبر: 456959
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۲:۴۹:۰۳

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه پهپاد داشته است، گفت: پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد.


امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش که در منطقه عمومی سمنان در حال برگزاری است، گفت: انواع پهپادها از برد 20 کیلومتر تا هزار کیلومتر را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: پهپادهایی که در نمایشگاه وجود دارند، از قابلیت‌ها رادار گریزی و درگیری با انواع اهدف و انهدام اهداف برخوردار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: انواع پهپادهای عمود پرواز، پهپادی که نیاز به باند دارد و نیز پهپادهایی که روی خودرو لانچ بشود، در اقسام رزمی و شناسایی، همچنین با قابلیت روز پرواز و شب‌پرواز و در هر شرایط آب و هوایی در نمایشگاه دیده می‌شود.

امیر حیدری افزود: در نیروی زمینی ارتش دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه پهپاد به دست آورده‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد، ضمن تاکید بر خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید پهباد، تصریح کرد: تمام قطعات و تجهیزاتی که در ساخت پهپادها استفاده شده از تولیدات خود نیروی زمینی ارتش است و هیچ قطعه‌ای خارج از نیروی زمینی ارتش در این پهپادها به کار گرفته نشده است.

منبع:‌مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها