کد خبر: 426204
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۴:۰۸:۲۹
| |

سامانه شاد در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون آموزش هفته آینده بررسی میزان و چگونگی آماده‌سازی مدارس و دانش آموزان و معلمان جهت اجرای سامانه شاد در سال تحصیلی جدید را دستور کار خود دارند.

سامانه شاد در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود
کد خبر: 426204
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۴:۰۸:۲۹

اعتمادآنلاین| اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، هفته پیش رو در روزهای یکشنبه(26 مرداد) و سه‌شنبه(28 مرداد) جلسه تخصصی خواهند داشت.

بررسی و تعیین تکلیف نحوه نظارت بر دستگاه‌ها و قوانین مرتبط با کمیسیون و دعوت از مدیران عامل صندوق رفاه دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارائی جهت ارائه گزارش و تبادل نظر از جمله دستور کارهای روز یکشنبه این کمیسیون است.

رسیدگی به طرح جهش تولید دانش بنیان و بررسی و تعیین تکلیف نحوه نظارت بر اجرای احکام قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال 1399 توسط دستگاههای مرتبط با کمیسیون از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون آموزش هفته پیش رو به آن ورود می‌کند.

همچنین بررسی میزان و چگونگی آماده سازی مدارس و دانش آموزان و معلمان جهت اجرای سامانه شاد در سال تحصیلی جدید و بررسی مسائل فرهنگی با محوریت آموزش و پرورش دو دستور کار پایانی کمیسیون در هفته آتی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها