کد خبر: 415299
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۰۷:۲۵:۵۵
| |

ورود مجلس به افزایش قیمت نرخ ارز و کالاها

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: افزایش صعودی نرخ ارز و قیمت کالاهای اساسی برای مردم آزاردهنده بوده و باید به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود باشیم.

ورود مجلس به افزایش قیمت نرخ ارز و کالاها
کد خبر: 415299
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۰۷:۲۵:۵۵

اعتمادآنلاین| رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته جلساتی را با وزیر اقتصاد، رئیس مجلس و مسوولان اقتصادی در این زمینه برگزار کرد و ما منتظر اعلام نتیجه این جلسه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش نرخ ارز و به دنبال آن افزایش قیمت کالاها جای نگرانی داشته و قطعا مجلس به بحث گرانی ورود می کند تا تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: رشد سرسام آور نرخ ارز و کالاها برای مردم آزاردهنده بوده و به مناسبات اقتصادی کشور آسیب وارد کرده است. باید زودتر تدبیری اندیشیده شود تا جلوی روند صعودی قیمت ها گرفته شود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: دستگاه های نظارتی نیز در کنترل قیمت ها نقش داشته و باید به وظایف خود عمل کنند اما بخشی از وضعیت موجود به شیوع کرونا و به مشکل تعاملات اقتصادی و درآمدهای ارزی دولت باز می گردد. باید هر چه زودتر با آسیب شناسی به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود و راه های جلوگیری از افزایش قیمت ها باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها