کد خبر: 396682
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۳:۳۷:۲۴
| |

برگزاری سومین جلسه آزمایشی مجازی مجلس/ بررسی شیوه حمایت از اقشار آسیب پذیر و بنگاه‌های تولیدی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اعلام برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس از بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ابعاد شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این نشست خبر داد.

برگزاری سومین جلسه آزمایشی مجازی مجلس/ بررسی شیوه حمایت از اقشار آسیب پذیر و بنگاه‌های تولیدی
کد خبر: 396682
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۳:۳۷:۲۴

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس امروز (یک شنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس برای بررسی مسائل جاری کشور خبر داد، گفت: در نشست امروز در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابعاد شیوع کرونا، برنامه‌های دولت و اعتبارات اختصاص یافته برای درمان آن بحث و گفت و گو شد و در رابطه با برگزاری کم و کیف جلسات مجلس از نمایندگان نظرخواهی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ادامه نشست امروز جلسه هیات رئیسه برگزار و در مورد کم و کیف برگزاری جلسات آینده مجلس تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه مجلس را در این شرایط سخت به خوبی ایفا و راهکارهای مناسبی را برای تسهیل امور اتخاذ کنیم

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم ادامه داد: در نشست امروز علاوه بر بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی که مجلس دولت را برای اجرای آن همراهی کرد در مورد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند از جمله بنگاه های تولیدی و همراهی سیستم نظام بانکی با مردم بحث و گفت و گو شد.

عباسی یادآور شد: دستور جلسات مجلس را اولویت بندی می کنیم و آنچه که نیاز کشور بوده و برخی از موضوعاتی که اعاده شده از شورای نگهبان است و باید در مجلس دهم به اتمام برسد را در دستور کار قرار می دهیم و اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس نظر ستاد مبارزه با کرونا به مدت دو هفته برگزاری جلسات علنی مجلس را به تعویق انداختیم و بعد از تعطیلات به زودی زمان برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه را اعلام خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها