کد خبر: 385282
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۳۳:۲۰
| |

علی لاریجانی، رئیس مجلس در دیدار با رئیس مجلس سوریه:

ایران در بازسازی‌ها کنار سوریه ایستاده است

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس سوریه گفت: مطمئن باشید در بازسازی‌ها نیز در کنار شما خواهیم بود.

ایران در بازسازی‌ها کنار سوریه ایستاده است
کد خبر: 385282
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۳۳:۲۰

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در دیدار با حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه، گفت: ایران و سوریه دو کشور برادر و دوست هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تروریست‌ها توسط آمریکا در این منطقه به وجود آمدند و متاسفانه برخی از کشورهای منطقه نیز از آن‌ها حمایت کردند، اما شما در این استقامت پیروز شدید.

وی خطاب به رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه شرایط نسبت به 8 سال گذشته تغییر کرده است، گفت: در آن زمان یکی از رهبران کشورهای منطقه به ایران آمد. «وی گفت، چرا شما از سوریه حمایت می‌کنید، کار سوریه تمام است. دو هفته دیگر با هم در مسجد اموی نماز می‌خوانیم.» من به ایشان اعلام کردم که شما اشتباه می‌کنید و ملت سوریه را نمی‌شناسید.

لاریجانی ادامه داد: برخی از کشورهای منطقه حرف ما را گوش نکردند و امروز متوجه شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آن‌ها این بود که کار سوریه را طی چند هفته تمام کنند. امروز ما به شما و رئیس جمهور و مسئولان سوریه این پیروزی‌ها را تبریک می‌گوییم.

لاریجانی با بیان این که اطمینان داشته باشید در حمایت از شما راسخ هستیم، افزود: با شناخت کامل از سوریه و منطقه، از شما حمایت کردیم و همچنان حمایت خواهیم کرد و همکاری با شما را یک امر تاکتیکی نمی‌دانیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که امروز شما وارد صحنه بازسازی و بهبود شرایط اقتصادی شده‌اید، اظهار داشت: تجار ایران و سوریه در شرایط امروز می‌‎توانند با یکدیگر همکاری کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس سوریه گفت: مطمئن باشید در بازسازی نیز در کنار شما خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها