کد خبر: 378207
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۶:۳۲:۴۷
| |

ژرژیک آبراهامیان، نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی:

حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد آغازی برای فروپاشی آمریکا بود

نماینده ارامنه جنوب در مجلس گفت: حمله سپاه به پایگاه موشکی عین‌الاسد هیمنه آمریکا را فروریخت و آغازی برای فروپاشی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به شمار می‌رود.

حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد آغازی برای فروپاشی آمریکا بود
کد خبر: 378207
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۶:۳۲:۴۷

اعتمادآنلاین| ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب درباره شادی دشمن از سقوط هواپیمای اوکراینی بیان کرد: این رفتار دشمن بعید نیست و آنها همیشه به دنبال ضربه زدن به ما هستند و از این موضوع که بتوانند مشکلی ر ا برای ما پیش آورند خوشحال می‌شوند.

وی افزود: ما نباید در مقابله با دشمن از خود ضعف نشان دهیم و باید مقاوم،‌ متحد و منسجم عمل کنیم.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد اظهار داشت:‌ این حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد هیمنه آمریکا را فرو ریخت و آغازی برای فروپاشی استکبار به سرکردگی آمریکا است.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: هر چند آمریکایی‌ها سعی داشتند این گونه القا کنند که اتفاقی رخ نداده اما واقعیت این است که این حمله موشکی سپاه کاری بود که تاکنون کسی جرأت و جسارت انجام آن را نداشت و این کار توسط جمهوری اسلامی ایران و به وسیله نیروهای سپاه پاسداران انجام شد.

وی همچنین با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش افزود: این حضور یک حضور بی‌نظیر بود و من تنها در مراسم تشییع پیکر امام خمینی (ره) این میزان حضور را مشاهده کرده بودم.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس اظهار داشت:‌ ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا اوج دنائت آمریکا را نشان می‌دهد و این ترور چهره آمریکا را بیش از پیش بر همگان روشن کرد.

وی اظهار داشت: روز مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش و همچنین حمله موشکی سپاه پایگاه آمریکایی را می‌توان روزهای ویژه‌ای است، که اتفاق واقع شده در آن روز فقط محدود به آن روز نیست و آثار آن به صورت مستمر در طول زمان قابل مشاهده است و چه بسا که آثار آن در گذر زمان بیشتر و بزرگ‌تر هم خواهد بود.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: ملت ما با توکلی که به خدا دارد ترسی از هیمنه آمریکا ندارد و جلوی زورگویی‌های او می‌ایستد و در ادامه هم خواهد ایستاد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها