کد خبر: 356918
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۲۰:۰۸:۱۰
| |

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

همراهی ارتش با امام راحل همواره در یادها باقی می‌ماند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بدنه ارتش پیش از انقلاب اسلامی با امام خمینی(ره) و روحانیت همراه بود و این همراهی‌ها همواره در یادها باقی می‌ماند.

همراهی ارتش با امام راحل همواره در یادها باقی می‌ماند
کد خبر: 356918
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۲۰:۰۸:۱۰

اعتمادآنلاین| عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز شنبه در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، بیان کرد: ارتش پیش از انقلاب، انقلابی بوده و همواره بعد از گذشت 40 سال‌ از پیروزی انقلاب همچنان بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پا برجا مانده است.

وی، روحانیت را معمار مقاوم‌سازی و استحکام اراده انسان‌ها در برابر دشمنان دانست و گفت:امروز همه داشته‌های معنوی موجود در سازمان عقیدتی سیاسی و موفقیت‌های میدانی این سازمان مدیون هدایت‌گری‌های آسمانی روحانیت بوده که مومنانه، حکیمانه و منصفانه پا در رکاب و آماده شهادت در صحنه حاضر بوده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال فشار حداکثری به ملت ایران است، افزود: ملتی که پرورش یافته مکتب عاشورا است هیچگاه تسلیم نمی‌شود و مقاومت را تنها گزینه راه مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌داند.

حمایت‌های ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی برادری و حمایت‌های بسیاری را از ارتش جمهوری اسلامی مشاهده کردیم که نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت.


عابدینی تصریح کرد: بسیاری از عزیزان ارتشی پیش از انقلاب اسلامی افرادی متدیّن بودند و از عقاید و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب حمایت و پشتیبانی می‌کردند.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز نیز ارتش شجاع جمهوری اسلامی ایران با ایمان و عمل به آیات قرآن، پای آرمان‌های الهی نظام ایستاده‌اند و از کشور و نظام پاسداری می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها