کد خبر: 349955
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۲۰:۴۶:۵۳
| |

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران:

امکانات راهیان نور برای ارائه خدمات به زائران اربعین بکارگیری شد

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر لزوم حفظ امنیت زائران اربعین گفت: امکانات راهیان نور در راستای ارائه خدمات به زائران به‌کارگیری شد.

امکانات راهیان نور برای ارائه خدمات به زائران اربعین بکارگیری شد
کد خبر: 349955
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۲۰:۴۶:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در برگزاری مراسم اربعین، گفت: امکانات راهیان نور در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین به‌کارگیری شده است.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران در ایجاد زیرساخت‌های حوزه ترابری و حفظ امنیت زائران اقدامات مؤثری انجام داده است، افزود: امنیت زائران ازجمله مسائلی است که از اهمیت ویژه‌ای در برگزاری مراسم اربعین برخوردار است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نمادی از وحدت مسلمانان در جهان است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواره در حال دسیسه‌چینی و توطئه برای عدم حضور مسلمانان در این مراسم بزرگ است که با تلاش بسیج این توطئه خنثی شد.

شریف درباره خدمات سپاه در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: مجموعه واحدهای سپاه اعم از پشتیبانی و اطلاعات و امنیت سپاه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها