کد خبر: 349587
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۲۴:۴۲
| |

قاسم میرزایی‌نیکو عضو فراکسیون امید مجلس:

ضعف عملکرد اصلاح طلبان به مردم گزارش داده می شود

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی، گفت: مهمترین بحث کارگروه های این جبهه؛ کالبدشکافی نواقص و ضعف های جریان اصلاحات است و قرار شد برای اطلاع مردم در این باره گزارشی ارائه شود.

ضعف عملکرد اصلاح طلبان به مردم گزارش داده می شود
کد خبر: 349587
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۲۴:۴۲

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو ، درباره آخرین تحولات انتخاباتی جریان سیاسی اصلاحات گفت: جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی که پس از تغییر نام شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور احزاب و چهره های شاخص این جریان سیاسی مشغول به فعالیت است در روزهای اخیر جلسات متعددی در زیرمجموعه های آن تشکیل شده است که درباره نحوه چگونگی حضور در انتخابات و استراتژی اصلاح طلبان به بحث و گفت و گو می پردازند.

وی افزود: تاکنون مهمترین اصلی که مورد توافق همه تشکلهای درون جبهه اصلاح طلبان قرار گرفته است ضرورت اهتمام جدی و توجه ویژه به مقوله صندوق رای به عنوان یک اصل در سیاست ورزی اصلاح طلبانه است.

نماینده مردم دماوند خاطرنشان کرد: اما درباره چگونگی حضور و چگونگی تشکیل لیست ها، انتخاب نامزدها و شروط لازم داوطلبان برای قرار گرفتن در لیست جریان اصلاحات، هم اکنون توافقی ایجاد نشده و کارگروه های مربوطه مشغول بررسی شرایط هستند.

میرزایی نیکو با اشاره به انتقاداتی که در سال های اخیر به عملکرد اصلاح طلبان در قدرت مطرح است، گفت: مهمترین بحثی که در کارگروه ها مطرح است، کالبد شکافی نقایص و ضعف های جریان اصلاحات است و مقرر شده پس از تدوین و پیش از ورود به جریان تبلیغات انتخابات دوره یازدهم مجلس، این گزارش جهت ارائه به عموم مردم منتشر شود. مردم باید بدانند طی سال های اخیر در کدام مواضع نیروهای اصلاح طلب تاثیر مثبت داشته اند و در چه مواردی کوتاهی کرده اند. همچین موانع سر راه تحقق وعده های اصلاح طلبان هم باید اعلام شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر این کالبد شکافی و آسیب شناسی داخلی انجام شود، پس از آن می توان گام های بعدی را محکم تر برداشت.

این عضو اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت فعالیت اصلاح طلبان در سراسر کشور، گفت: بحث دیگر انسجام جبهه اصلاح طلبان در شهرستان ها است. تلاش شده است با حضور آن ها و دریافت نقطه نظرات فعالان اصلاح طلب در مناطق مختلف کشور، مشکلاتی که آنها درگیر هستند مطرح شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

میرزایی نیکو در پاسخ به سوال نامزدهای احتمالی جریان اصلاحات تاکید کرد: تا امروز جبهه اصلاح طلبان در مورد انتخاب کاندیداهای حوزه های انتخابیه مختلف اقدام مشخصی انجام نداده است، اما در فراکسیون امید مجلس، گروهی را برای این موضوع تعیین شده و از نماینده های عضو فراکسیون خواسته شده است تا فرم هایی را پر کرده و شرایط حوزه های انتخابی خودشان را تشریح کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها