کد خبر: 347452
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۲۰:۳۳:۲۸
| |

داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

بوروکراسی اداری مانع کار تولید کنندگان است

داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در کشور و استان از ظرفیت معادن به درستی استفاده نشده است، گفت: باید در حوزه معدن انقلاب و نهضتی به وجود آید.

بوروکراسی اداری مانع کار تولید کنندگان است
کد خبر: 347452
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۲۰:۳۳:۲۸

اعتمادآنلاین| داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، گفت: متاسفانه پیوند بین صنعت و دانشگاه به درستی شکل نگرفته و علوم ما تجاری سازی نشده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از صنایع هستند که اگر امروز به فریادشان برسیم می‌‌توانند حتی کار و فعالیت خود را رونق دهند در حالی که اگر به این واحدهای صنعتی توجهی نشود دچار رکود شده و تعطیل خواهند شد.

محمدی اظهار کرد: متاسفانه ارتباط روان و راحتی بین تولید کننده و بانک‌‌ها و صندوق توسعه ملی به وجود نیامده است زیرا بوروکراسی اداری مانع کار تولید کنندگان شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از شرکت‌‌های ما با مشکلاتی مواجه هستند که به آنها رسیدگی شده و رسیدگی نیز می‌‌شود اما شرکت کنتورسازی نیازمند توجه بیشتری است تا مشکلاتی که امروز با آن مواجه شده رفع شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در کشور و استان از ظرفیت معادن به درستی استفاده نشده است، گفت: باید در حوزه معدن انقلاب و نهضتی به وجود آید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها