کد خبر: 342593
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۲:۰۲:۰۶
| |

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی:

این‌که ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور، با بیان این‌که «اگر مردم در اقتصاد، امنیت، سیاست و ... حضور نداشته باشند ما هرگز موفق نخواهیم بود»، گفت: فرهنگ نیز در ایجاد امنیت موثر است و همچنین اگر اقتصاد و معیشت مردم را تامین نکنیم امنیت نخواهیم داشت.

این‌که ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست
کد خبر: 342593
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۲:۰۲:۰۶

اعتمادآنلاین| سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور، در سومین گردهمایی علماء و سران طوایف جنوب و شرق استان با حضور معاون قوه قضائیه گفت: این همایش‌ها باعث ایجاد وحدت، امنیت، برادری و همدلی در مجموعه‌ها خواهد بود. تا زمانی که نعمتی را از دست ندهیم درک نمی‌کنیم که چه نعمتی داشته‌ایم‌؛ لذا انسان تا زمانی که در امنیت و آسایش زندگی می‌کند شاید این نعمت را درک نکند و اینکه ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست.

وی درباره امنیت در جنوب شرق استان کرمان نیز بیان کرد: از دورترین نقاط به این مناطق سفر می‌کنند از نظر امنیت مشکلی ندارند اما در بسیاری از کشورها همچون آمریکا، فرانسه و ... این امنیت وجود ندارد.

وی با برشمردن ارکان امنیت پایدار اظهار کرد: مردم و جامعه یکی از ارکان امنیت پایدار هستند و اگر در جنوب شرق کشور برای ایجاد امنیت از مردم استفاده می‌کنیم به این دلیل است که مردم از خود این جامعه هستند و دلشان بیشتر می‌سوزد بنابراین نقش مردم در ایجاد امنیت بی‌بدیل است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که «اگر مردم در اقتصاد، امنیت، سیاست و ... حضور نداشته باشند ما هرگز موفق نخواهیم بود، تصریح کرد: فرهنگ نیز در ایجاد امنیت موثر است و همچنین اگر اقتصاد و معیشت مردم را تامین نکنیم هیچ‌گاه امنیت نخواهیم داشت.

وی با بیان این‌که «انواع قاچاق، نزاع های دسته جمعی، مواد مخدر، سرقت، اقدامات و فعالیت های تروریستی و ضد انقلابی و ...باعث ایجاد ناامنی می‌شود» ادامه داد: نقش مردم و سران طوایف و مسئولان امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم است.بحث خانمان سوز قاچاق مواد مخدر موضوعی است که در جنوب شرق کشور باید به آن توجه شود و در این مهم سران علماء و طوایف مسئول هستند.

وی گفت: تروریست و ضد انقلاب یک تهدید برای جامعه ما نیست و این‌که امروز قاچاق مواد مخدر ترانزیت می‌شود و در کشور گروگانگیری و مشکلات بعدی را ایجاد می‌کند برای مردم نکات قابل توجهی است که باید برای حل آن اقدام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها