کد خبر: 334519
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

علی ربیعی، سخنگوی دولت، در پاسخ به «اعتمادآنلاین»:

تحریم ظریف روند معکوس داشته است/ هر کسی را که آمریکا تحریم می‌کند در ایران برای مردم عزیزتر می‌شود

علی ربیعی، سخنگوی دولت، درباره عملکرد وزیر امور خارجه بعد از تحریم از طرف آمریکا گفت: تحریم آقای ظریف از نظر ما کاملاً تاثیر معکوس داشته، رابطه این تحریم معنادار و معکوس با فعالیت و کنش بیشتر آقای ظریف بوده است.

حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51 دانلود ویدیو
کد خبر: 334519
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری این هفته خود در پاسخ به سوال خبرنگار اعتمادآنلاین مبنی براینکه با توجه به تحریم محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، به وسیله آمریکا آیا او می‌تواند منافع ملی کشور را تامین کند؟ از نظر شما عملکرد ظریف بعد از تحریم آمریکا چگونه بوده است؟ گفت: «آنچه که ما شاهد هستیم، معلوم نیست در این تحریم چه چیزی نهفته بود که آقای ظریف خیلی فعال‌تر شده و بیشتر ملاقات انجام می‌دهد. خارجی‌ها هم خیلی بیشتر او را دعوت می‌کنند.»

او در ادامه با تاکید بر این موضوع که تحریم آقای ظریف از نظر ما کاملاً روند تاثیر معکوس داشته، عنوان کرد: «یعنی رابطه این تحریم معنادار و معکوس با فعالیت بیشتر و کنش آقای ظریف بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به تبحر وزیر امور خارجه گفت: «آقای ظریف دیپلمات بی‌بدیلی هستند و درک ایشان از مسائل بین‌الملل و جا افتادن ایشان در جامعه بین‌الملل حتماً کمک خوبی برای جامعه ایران و برای احقاق حق و حقوق ملت است.»

ربیعی همچنین تاکید کرد: «ضمن اینکه هر کسی را که آمریکا در ایران تحریم می‌کند برای مردم عزیزتر می‌شود. این قاعده‌ای بوده که ما ملاحظه کرده‌ایم و حتماً این تحریم تاثیری در کار آقای ظریف هم نداشته و نخواهد داشت.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها