اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

گام دوم انقلاب پایان دشمنی دشمنان انقلاب خواهد بود

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست ها نیز قطعا نابود خواهد شد.

گام دوم انقلاب پایان دشمنی دشمنان انقلاب خواهد بود
کد خبر: 288211
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۱:۲۲:۴۰

اعتمادآنلاین| اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی دراجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدنبی حبیبی بیان کرد: آن مرحوم کار در موتلفه اسلامی را یک کار مقدس می‌دانست و به کاری که انجام می‌داد اعتقاد داشت. کسی همچون مرحوم حبیبی نمی‌خواست دبیرکل باشد تا پستی بگیرد بلکه می‌خواست در خدمت دین و ولایت باشد.

وی افزود: وقتی مرحوم محمدنبی حبیبی از دنیا رفت از داخل و خارج کشور تحلیل‌هایی ارزنده و بزرگی از ایشان انجام گرفت.

بادامچیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: موتلفه اسلامی افتخار دارد که در گام اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها وظایف و اقدامات بزرگی انجام داده است. در گام دوم انقلاب هم باید پیش‌رو و از همه جلوتر باشیم.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست ها نیز قطعا نابود خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: موتلفه باید با چابکی از یک حزب جاری به یک حزب در خدمت حکومت تبدیل شود و در خدمت مردم و ولی فقیه باشد.

وی ادامه داد: حزب موتلفه در ماجرای سیل اخیر با همت بسیج و اتحادیه‌های اصناف کارها و خدمات ارزنده‌ای برای امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها