کد خبر: 284028
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۷:۴۳
| |

امیر شاهین تقی‌خانی، سخنگوی ارتش:

ارسال امکانات بیشتر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان/ یگان‌های ارتش در تمامی مناطق سیل‌زده گسترش پیدا کردند

امیر شاهین تقی‌خانی، سخنگوی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و امکانات برای امدادرسانی در تمامی مناطق سیل‌زده حضور فعال دارد.

ارسال امکانات بیشتر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان/ یگان‌های ارتش در تمامی مناطق سیل‌زده گسترش پیدا کردند
کد خبر: 284028
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۷:۴۳

اعتمادآنلاین| امیر شاهین تقی‌خانی، سخنگوی ارتش درباره آخرین اقدامات ارتش برای کمک به مناطق سیل زده بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و امکانات برای امدادرسانی در تمامی مناطق سیل زده حضور فعال دارد.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه اگر همکاری متقابل دولت، نیرو‌های مسلح و مردم نبود خسارات بی شماری داشتیم، ادامه داد: همه دست به دست هم دادند تا امدادرسانی در مناطق سیل زده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تقی خانی به حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در مناطق سیل زده استان اهواز اشاره کرد و افزود: امیر دریادار سیاری فرمانده عملیات ارتش در منطقه جنوب کشور بوده و لحظه به لحظه وضعیت را بررسی می‌کنند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه یگان‌های ارتش در تمامی مناطق سیل زده گسترش پیدا کردند، اضافه کرد: امکانات مهندسی بیشتری از ارتش در استان خوزستان گسیل و سیل بند‌ها تقویت شده است.

امیر سرتیپ تقی خانی افزود: تمام امکانات ارتش اعم از نیروی انسانی و هوانیروز در استان خوزستان تقویت و مردم شریف استان در چند پادگان ارتش اسکان داده شده اند.

سخنگوی ارتش خاطر نشان کرد: بهداری ها، اقلام بهداشتی، دارویی، تکاوران، تیم‌های نیروی دریایی ارتش، غواصان و قایق‌ها در استان خوزستان حضور دارند و تقویت شده اند و نیروی هوایی لحظه به لحظه به مناطق امکانات و کمک‌های مردمی ارسال می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها