کد خبر: 270441
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

تکذیب درگذشت همسر دکتر شریعتی/ همسر دکتر شریعتی ساعات پایانی عمر خود را می‌گذراند

سوسن شریعتی فرزند پوران شریعت‌رضوی خبر درگذشت مادر خود را تکذیب کرد و گفت: مادرم ساعات پایانی عمر خود را می‌گذرانند اما هنوز تجهیزات بیمارستانی به ایشان وصل است.

تکذیب درگذشت همسر دکتر شریعتی/ همسر دکتر شریعتی ساعات پایانی عمر خود را می‌گذراند
کد خبر: 270441
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سوسن شریعتی فرزند پوران شریعت‌رضوی در گفت‌‌وگو با «ایلنا» با تکذیب خبر فوت پوران شریعت رضوی بیان کرد: مادرم ساعات پایانی عمر خود را می‌گذرانند اما هنوز تجهیزات بیمارستانی به ایشان وصل است و به طور رسمی خبر فوت ایشان از سوی بیمارستان اعلام نشده است.

صبح امروز برخی منابع خبر از فوت پوران شریعت رضوی داده بودند.


لحظاتی پیش سایت خبری امتداد اعلام کرد با وجود اعلام برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر درگذشت پوران شریعت رضوی همسر علی شریعتی، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که وی با وجود حال نامساعد، در قید حیات است.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ روز دوشنبه احسان شریعتی فرزند بزرگ دکتر علی شریعتی در کانال تلگرامی خود با تایید خبر بسیتری شدن مادرش نوشت: پوران شریعت‌رضوی، همسر مرحوم دکتر علی شریعتی که در بیمارستان بستری بود، امروز جمعه درگذشت. پیکر همسر مرحوم دکتر شریعتی قرار است در امام زاده عبدالله به خاک سپرده شود. احسان شریعتی، فرزند بزرگ دکتر شریعتی روز دوشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: متأسفم به عرض برسانم که عصر روز دوشنبه 22 بهمن، مادر عزیزمان خانم دکتر فاطمه (پوران) شریعت‌رضوی (شریعتی)، دچار عارضهٔ سکتهٔ مغزی شدند، و در حال‌حاضر در موقعیتی میان مرگ و زندگی بسر می‌برند. از همه دوستان می‌خواهیم که برای بازیافت سلامت ایشان به درگاه ایزدی نیایش کنند. همچنین بدینوسیله، پیشاپیش از اختلال‌های پیش‌آمده در برنامه‌های عمومی اعلام‌شدهٔ قبلی عذرخواهی می‌کنیم.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها