محمد رضا بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

فیلترینگ بابی برای سوء استفاده افراد سوداگر از ابزارهای راهگشا است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما در گذشته ماهواره را محدود کردیم یا امروز تلگرام را محدود کردیم اما به نتیجه ای نرسیدیم. فیلترینگ بابی برای سوء استفاده افراد سوداگر از ابزارهای راهگشا و فضای مجازی باز می کند. محدودیت هیچ وقت در جامعه نتیجه نداده و همیشه تاثیر منفی داشته است.

فیلترینگ بابی برای سوء استفاده افراد سوداگر از ابزارهای راهگشا است
کد خبر: 261897
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۰۷:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد رضا بادامچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای تو دهنی زدن به دشمن تبدیل کنند بیان کرد: فضای مجازی یک ابزار خوبی است که کاربردهای زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای فضای مجازی در نشر اخبار است که نقاط تاریک را روشن کرده و نقش موثری در شفاف سازی دارد. می‌توان گفت که دسترسی به فضای مجازی الفبای شفافیت است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از ارزنده‌ترین پایه‌های دموکراسی دسترسی به فضای مجازی است. خیلی از مسائل در سطح کشور و جهان نهان بوده که امروز به وسیله فضای مجازی روشن شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی حائز اهمیت است و مسئولان باید از حضور جوانان و استفاده بهینه از فضای مجازی در جهت توسعه کشور و مقابله با رویکرد های دشمنان استقبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر فیلترینگ در حضور جوانان در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف انقلاب بیان کرد: در کشور ما علی رغم فرمایش بزرگان عده‌ای پای فیلترینگ را به میدان باز می‌کنند که حتی چندین بار آزمایش شده اما پاسخ مثبتی هم نداشته است.

بادامچی خاطر نشان کرد: ما در گذشته ماهواره را محدود کردیم یا امروز تلگرام را محدود کردیم اما به نتیجه ای نرسیدیم. فیلترینگ بابی برای سوء استفاده افراد سوداگر از ابزارهای راهگشا و فضای مجازی باز می کند. محدودیت هیچ وقت در جامعه نتیجه نداده و همیشه تاثیر منفی داشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها