کد خبر: 261049
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۵:۰۵:۰۰
| |

محمود نبویان، عضو جبهه پایداری:

هزینه‌های سازش باید برای همگان تبیین شود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزینه‌های سازش با دشمنان انقلاب باید برای همگان تبیین شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیداتی که دشمنان داخلی و خارجی دارند، در اوج قدرت است.

هزینه‌های سازش باید برای همگان تبیین شود
کد خبر: 261049
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود نبویان در اجتماع ائمه جمعه و جماعات استان چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: آمریکا کشور ایران را به چهار دلیل فعالیت‌های هسته‌ای، برنامه‌های موشکی، عدم رعایت حقوق بشر و دفاع از تروریست تحریم کرده است. فقط با امضای برجام تنها حدود 12 درصد از کل تحریم‌ها برداشته شد. این در حالی است که آمریکایی‌ها پس از امضای برجام حتی حاضر نشدند با وجود کاهش 90 درصدی فعالیت‌های هسته‌ای در کشور، همه تحریم‌هایی را که به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای وضع کرده بودند، بردارند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در برجام متعهد شد که تنها تحریم‌های هسته‌ای را بردارد اما حتی به آن هم وفا نکرد، اظهار کرد: دولتمردان بارها گفته‌اند که در برجام واژه‌های نظامی و تعلیق تحریم‌ها وجود ندارد در حالی که این کلمات بارها به وضوح در برجام آمده‌اند. این در حالی است که هفت کشور قدرتمند جهان شرط ارتباط مالی سایر کشورها با خود را عضویت در FATF می‌دانند. ناظرین مالی FATF اسراییل و عربستان‌اند که دشمنان درجه یک کشورمان هستند و در غالب FATF تمام تراکنش‌های مالی را رصد می‌کنند.

نبویان ادامه داد: قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم که بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگی کشورمان تنظیم شده بود اسفندماه 94 در مجلس تصویب شد و رییس‌جمهوری این قانون را برای وزرای دادگستری و اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد ولی FATF یک برنامه برای جاسوسی و فشار به کشور است. آمریکا و هم‌پیمانانش بارها از نیروهای انقلاب و حزب‌الله شکست خورده‌اند و همه این پیروزی‌ها به دلیل تدابیر رهبر فرزانه انقلاب است. حدود 20 سال است که آمریکا در تمام نبردها از رهبر معظم انقلاب و نیروهایش شکست خورده است. بنابراین هزینه‌های سازش با دشمنان انقلاب باید برای همگان تبیین شود و انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیداتی که دشمنان داخلی و خارجی می‌کنند در اوج قدرت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها