کد خبر: 258571
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

فراکسیون امید باید در قلب جریان اصلاح‌طلبی باشد/ فاصله‌ای بین اصلاح‌طلبان و فراکسیون وجود دارد

بهرام پارسایی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ارتباطات میان فراکسیون امید و جریانات همسوی خارج از مجلس باید بیشتر شود. طی چند سال گذشته به جز موارد اندک، نشست خاصی در این خصوص برگزار نشده است. فراکسیون امید باید در قلب جریان اصلاح‌طلبی باشد.

فراکسیون امید باید در قلب جریان اصلاح‌طلبی باشد/ فاصله‌ای بین اصلاح‌طلبان و فراکسیون وجود دارد
کد خبر: 258571
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: چهره‌های شاخص اصلاح طلبی، احزاب، گروه‌های مختلف باید با فراکسیون جلسه داشته باشند و به عنوان مشاورین فراکسیون پیشنهاداتی بدهند.

بهرام پارسایی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در خصوص ارتباط میان فراکسیون امید و سایر جریان‌های سیاسی در کشور گفت: ارتباطات میان فراکسیون امید و جریانات همسوی خارج از مجلس باید بیشتر شود. طی چند سال گذشته به جز موارد اندک، نشست خاصی در این خصوص برگزار نشده است.

وی افزود: فراکسیون امید باید در قلب جریان اصلاح‌طلبی باشد. چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی، احزاب، گروه‌های مختلف باید با فراکسیون جلسه داشته باشند و به عنوان مشاور پیشنهادات خود را ارائه بدهند.

پارسایی ادامه داد: فاصله‌ای بین اصلاح‌طلبان و فراکسیون وجود دارد که زمینه را برای انتقاد و ایراد فراهم کرده است. با برگزاری جلسات به صورت ماهیانه و حتی فصلی می‌توان این فاصله را کاهش داد و از میان برداشت تا دوستان به جز نقد، پیشنهادات خود را ارائه دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون امید اکثریت مجلس است اما اکثریت مجلس را در دست ندارد. این فراکسیون از نظر تعداد، بزرگترین فراکسیون است اما اینگونه نیست که هر طرحی در مجلس را تصویب کند.

پارسایی تاکید کرد: انتقادات دوستان از این جنبه است که فکر می‌کنند فراکسیون امید می‌تواند هر طرحی را در مجلس به تصویب برساند یا نرساند. لازم است که اصلاح‌طلبان بیشتر در کنار هم باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این برهه که به دلایل مختلف امکان از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی وجود دارد، لازم است که انسجام و نزدیکی اصلاح‌طلبان بیشتر شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها