کد خبر: 255829
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۱:۳۹:۰۰
| |

برگزاری بزرگداشت 9 دی درشهرهای مختلف ایران

بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه  9 دی 1388 در شهرهای مختلف ایران اسلامی برگزار شد.

برگزاری بزرگداشت 9 دی درشهرهای مختلف ایران
کد خبر: 255829
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه 9 دی 1388 در شهرهای مختلف ایران اسلامی برگزار شد.

سردار سلامی: امریکا امروز به زوال سیاسی و نظامی رسیده

در تهران، مراسم سالگرد حماسه 9 دی با سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار سلامی در این اجتماع اظهار داشت: امریکا امروز به زوال سیاسی و نظامی رسیده است. این یک آرزو نیست، واقعیت است؛ بیشترین زوال مربوط به عقب نشینی امریکا بدون هیچ دستاورد از منطقه است. امروز آمریکا سردرگم است. برجام را امضا می‌کنند و خود از آن خارج می‌شوند؛ این یعنی سرگردانی. در سوریه و عراق میلیاردها دلار هزینه می‌کنند اما نهایتا بدون دستاورد خارج می‌شوند. آنها با وجود همه این شکست‌ها هنوز بر ملت ایران متمرکزند، اما مطمئن باشند که این بار هم ملت ایران، آنها را شکست خواهند داد.

معاون قوه قضائیه: 9 دی به معنی حقیقی کلمه «روز خدا» است

ابراهیم عزیزی عضو سابق شورای نگهبان و معاون‌ طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه در اردبیل با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و آگاهی مردم انقلابی ایران اسلامی است، ادامه داد: برای شناخت و تبین یوم‌الله 9 دی، باید مبنا و ویژگی انقلاب اسلامی را تبین کنیم، سپس دشمنان انقلاب اسلامی را بشناسیم و در نهایت راه مبارزه با دشمنان انقلاب را مشخص کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی: دشمن در تدارک فتنه جدید است

در شیراز حرم سوم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، مردم این دیار هم‌پا و هم‌قدم با دیگر شهرهای استان به میدان آمدند و یاد حماسه امیدآفرین 9 دی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در تدارک فتنه‌ای دیگر است تا با تهدید و فشار اقتصادی، استقامت مردم را بشکند.

وی افزود: دشمن در دهه 90 به دنبال فتنه‌ای دیگر است تا با تهدید و فشار اقتصادی، استقامت مردم را شکسته و کشور را به‌زانو درآورد.

ضرغامی: حماسه 9 دی انقلاب سوم ملت ایران بود

عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارومیه گفت: بعد از انقلاب اسلامی در سال 57 و واقعه 13 آبان سال 58، این حماسه مردمی با درک و فهم و بصیرت عمیق اتفاق افتاد و مردم فتنه را تشخیص دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن شبهه خستگی مردم از انقلاب را مطرح کرده، افزود: دشمن باید بداند انقلاب اسلامی به مردم تعلق دارد و مردم ولایی هر لحظه اراده کنند، در مورد نظام و مسوولان کشور و مشکلات تصمیم خواهند گرفت.

سردار علی فضلی: از کید دشمن و فتنه‌های جدید نباید غافل شد

سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در اصفهان گفت: از کید دشمن نباید غافل شد، پیامبر فرمودند وقتی مردم دچار غفلت شوند، خدا بدترین را بر آن‌ها حاکم می‌کند ولی روز 9 دی با بصیرت مردم نقطه عطف شد و یوم‌الله و روز مأیوس کردن دشمنان اسلام و بیعت و میثاق ملت و امامت شد.

جواد لاریجانی: نفاق در فکر برخی افراد، سبب فتنه شد

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در اجتماع مردم بوشهر اظهار داشت: بتوطئه دشمن بر علیه ما عجیب نیست اما دشمن شناسی را نباید فراموش کنیم.

سردار نقدی: دو تیغه از یک قیچی است که می‌خواهد انقلاب را به چالش بکشد

محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در اجتماع مردم اهواز با بیان اینکه فتنه امروز دو تیغه از یک قیچی است که می‌خواهد انقلاب را به چالش بکشد، بیان کرد: تیغه نخست نفوذی‌ها هستند که به دنبال ایجاد یأس در مردم هستند و می‌خواهند ملت در معیشت خود به تنگ بیایند و برای رسیدن به یک زندگی راحت تسلیم دشمن شوند.

سردار نقدی عنوان کرد: تیغه دوم جنگ رسانه‌ای و روانی گسترده دشمن است که یک تصویر غلط از وضعیت کشور ارائه دهند.

منبع:فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها