کد خبر: 244357
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

افزایش حقوق باید متناسب با تورم و نیاز مردم باشد/ دیگر افزایش معمولی حقوق جوابگو نیست

 داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارمندان و فرهنگیان باید متناسب با تورم و براساس نیاز مردم باشد تا دغدغه معلمان و تربیت‌کنندگان نسل آینده برطرف شود.

افزایش حقوق باید متناسب با تورم و نیاز مردم باشد/ دیگر افزایش معمولی حقوق جوابگو نیست
کد خبر: 244357
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین که در استانداری برگزار شد بیان کرد: از دست اندرکاران کنگره ملی سه هزار شهید استان که مقارن با چهل سالگی انقلاب برگزار شده تشکر می کنیم که یک کار ارزشمند را عملیاتی کردند.

او در ادامه عنوان کرد: آنچه در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دیده شده باید جامه عمل بپوشد زیرا این نهاد با سایر ادارات و سازمانها فرق دارد و داشتن سند جامع مسیر آینده را مشخص کرده است.

مهمترین سخنان داود محمدی بدین شرح است:

*به اذعان همه کسانی که اهل تحقیق هستند داشتن سند یک مزیت است و همه باید کمک کنند تا این نقشه راه پیاده شده و نتایج آن در تربیت نسل آینده دیده شود.

*باید این سند اجرایی شود تا زمینه کشف خلاقیتها و نبوغ جوانان و نوجوانان مهیا شود و در این راه هر گونه توقف و تعلل غیر منطقی است.

*بایدبتوانیم منابع انسانی آینده کشور را تامین کنیم و استفاده ازمنابع غنی آموزش و پرورش در اولوبت قرار گیرد.

*توجه به امور پرورشی در مدارس باید جدی گرفته شود و در این میان به دلیل فصل بودجه می توانیم در صورت ارائه لایحه مناسب از سوی وزارتخانه به مشکلات مالی فرهنگیان توجه بیشتری کنیم.

*فرهنگیان از معیشت، نظام رتبه بندی و حقوق و مزایای خود گله مند هستند وباید وزارتخانه اقدام کند و ما نمایندگان هم آمادگی کامل داریم تا این مشکلات را حل کنیم.

*با توجه به تورم و افزایش قیمتها امروز دیگر افزایش معمولی حقوق معلمان و کارمندان نمی تواند مثل گذشته جوابگو باشد بلکه باید منعطف باشیم تا بخشی از مشکلات معیشتی و حقوقی فرهنگیان را متناسب با شرایط حل کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها