کد خبر: 222735
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

محمدرضا بادامچی عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

دولت می‌خواست بعد از تغییر ساختار، دست به ترمیم کابینه بزند/ رأی نیاوردن تفکیک وزارت‌ «صمت» اولتیماتوم مجلس به دولت بود

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت منتظر بود تا بعد از تغییر ساختار دولت، دست به تغییر در کابینه بزند اما با توجه به اینکه طرح تفکیک وزارت صمت رأی نیاورد امیدواریم دولت در روزهای آتی تغییرات در تیم اقتصادی را آغاز کند.

دولت می‌خواست بعد از تغییر ساختار، دست به ترمیم کابینه بزند/ رأی نیاوردن تفکیک وزارت‌ «صمت» اولتیماتوم مجلس به دولت بود
کد خبر: 222735
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت، گفت: دولت می‌خواست که ابتدا تغییر ساختار انجام شود و سپس در مورد تغییر کابینه تصمیم بگیرد. با توجه به اینکه تفکیک وزاتخانه صنعت، معدن و تجارت رأی نیاورد امیدواریم که دولت در روزهای آتی تغییر کابینه به‌ویژه تغییرات در تیم اقتصادی را کلید بزند.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ادامه داد: دولت باید فکری به حال تیم اقتصادی کند و تغییراتی را در آن ایجاد کند. مردم و نمایندگان از تیم اقتصادی دولت ناراضی هستند.

این نماینده مجلس گفت: تغییر در تیم اقتصادی دولت بسیار لازم است چرا که جامعه تحت‌ فشار است و از ما نمایندگان و دولت انتظار دارند که تغییر سیستمی را انجام دهند تا گشایشی ایجاد شود. اگر دولت اقدامی در این راستا انجام ندهد نشان‌دهنده انفعال و نداشتن قدرت تصمیم‌گیری است.

بادامچی گفت: در حال حاضر عمده‌ترین معضل و مشکل و خواست مردم بهبود شرایط اقتصادی است و ترمیم تیم اقتصادی دولت قطعاً نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: رأی نیاوردن تفکیک وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت درواقع اولتیماتومی از سوی مجلس به دولت بود. در حال حاضر کارهای اساسی‌تر و مهم‌تری داریم. تغییر ساختار، دولت را مشغول و از کارهایی که باید برای بهبود وضعیت اقتصادی انجام دهد، منحرف می‌کند. دولت نباید در چنین شرایطی که مردم در مضیقه هستند اقدام به تغییر ساختار کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه تغییر ساختار دولت ضروری نیست، گفت: 7 سال است که وزارتخانه‌ها در کنار هم قرار گرفتند و ادغام‌ شده‌اند. دولت گزارش ارزیابی از ادغام وزارتخانه‌ها به مجلس نداده است. دولت کار کارشناسی انجام نداده و ما نمی‌دانیم بر چه اساسی اصرار بر تغییر ساختار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها