کد خبر: 221986
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۱:۱۳:۰۰
| |

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس:

انتصاب همتی مثبت است اما کافی نیست

نماینده مردم اراک در مجلس گفت:‌ تغییر رییس کل بانک مرکزی مثبت ارزیابی می‌شود، ولی شاید به تنهایی نتواند آثار جدی بر حوزه‌های جاری داشته باشد.

انتصاب همتی مثبت است اما کافی نیست
کد خبر: 221986
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر کریمی، در خصوص تغییر رییس کل بانک مرکزی و انتخاب همتی به عنوان ریاست جدید، اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت در مجموع ضعیف بوده و انسجام درونی نداشته و به همین دلیل با توجه به شرایط موجود، به نظر نمی‌رسد که به صرف تغییر آقای سیف نتیجه چندان جدی عاید شود و حتماً باید تغییرات دیگری هم در سازمان برنامه انجام شود.

او افزود: اگر تغییر فقط محدود به آقای سیف باشد، تأثیر آنچنانی بر اوضاع ندارد چون تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند از انسجام برخوردار باشد.

این نماینده مجلس گفت: اگر گزینه‌های دیگر هماهنگ باشند و بتوانند یک تیم منسجم را در سازمان برنامه و وزارت اقتصاد تشکیل دهند، امیدواریم برنامه منسجمی برای ساماندهی اوضاع اقتصادی فعلی کشور تدوین و اجرا شود.

او در ارزیابی انتخاب همتی به عنوان ریاست جدید بانک مرکزی، گفت:‌ این تغییر در مجموع مثبت ارزیابی می‌شود ولی شاید به تنهایی نتواند آثار جدی بر حوزه‌های جاری داشته باشد، بنابراین منتظر تغییرات بعدی در تیم اقتصادی دولت هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها