کد خبر: 192332
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ ۱۲:۰۲:۰۰
| |

محسن رضایی:

سخنان رهبری توطئه ترامپ را خنثی کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌های رهبری انقلاب گفت: همه فشارهای ترامپ برای این بود که ایران در آینده هسته‌ای نباشد اما مقام معظم رهبری با سخنان خود توطئه ترامپ را خنثی کرد.

سخنان رهبری توطئه ترامپ را خنثی کرد
کد خبر: 192332
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ ۱۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات پارلمانی عراق و تاثیر آن بر تحولات منطقه، گفت: انتخابات در عراق فضای جدیدی بعد از استبداد رژیم بعث به وجود آورده و این دموکراسی جوان باید مراحل مختلف را طی کند. من از همه جناهای سیاسی در عراق می خواهم که بردبار باشند و سعی کنند نهاد مردم سالاری را در عراق حفظ کند تا خدشه ای در مردم سالاری به وجود نیاید.

وی ادامه داد: خواست دولت و ملت ایران این است که مردم عراق سرنوشت خود را رقم بزنند و ملت و دولت عراق به عنوان یک ملت با افتخار بتواند نقش خود را ایفا کنند.

سرلشکر رضایی در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه دست روی نقطه نهایی گذاشتند که آقای ترامپ می خواست با فشار اقتصادی از دست ملت ایران بگیرد. همه فشارهای ترامپ برای این بود که ایران در آینده هسته ای نباشد اما مقام معظم رهبری با سخنان خود توطئه ترامپ را خنثی کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها