کد خبر: 188116
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۵:۳۴:۰۰
| |

نرگس موسوی به نقل از زهرا رهنورد:

رفع‌حصر نه شفاها و نه کتبا به من ابلاغ نشده است/ رفع‌حصر را بدون رفع حصر موسوی و کروبی نمی‌پذیرم

به گفته نرگس موسوی، زهرا رهنورد تاکید کرده است: «حالا که رفع حصری نه شفاها و نه کتبا به من اعلام نشده و اما اگر روزی بنابر رفع‌حصر هم باشد همچنان‌که در آغاز حصر به هرسه ما به‌طور یکسان اعلام شد، من رفع‌حصر را بدون رفع حصر موسوی و کروبی نمی‌پذیرم.»

رفع‌حصر نه شفاها و نه کتبا به من ابلاغ نشده است/ رفع‌حصر را بدون رفع حصر موسوی و کروبی نمی‌پذیرم
کد خبر: 188116
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۵:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فرزند زهرا رهنورد در توئیتر خود خبر داد که مادرش ادعای رفت‌و‌آمد آزادانه و خبر رفع‌حصرش را رد کرده است.

نرگس موسوی به نقل از زهرا رهنورد نوشت: «چند روز پیش ماموران وزارت اطلاعات با حضور در محل حصر به من اطلاع دادند شما می توانید به خانه فرزندان و فامیل و به مشهد بروید. پرسیدم به دانشگاه یا مراکز مشابه چه‌طور و آیا می‌توانم فعالیت‌های یک شهروند آزاد را داشته باشم؟ مامور گفت: خیر. فقط می‌توانید تردد محدود داشته باشید و آزاد نشده اید. رفع حصری اعلام نشده و فقط همین حق رفت وآمد محدود با اطلاع است.»


به گفته نرگس موسوی؛ رهنورد درباره حق تردد محدود نیز گفته است: «با این همه قیدوبند موردی وجود ندارد که من از این حق استفاده کنم. من از کسی درخواستی ندارم و همان زن آزادیخواه و منتقد هستم. فقط خواستار عدالت و رفاه برای ملت، رفع تبعیض‌های وارد بر زنان و آزادی زندانیان سیاسی و زنان زندانی هستم.»

رهنورد اضافه کرده است: «حالا که رفع حصری نه شفاها و نه کتبا به من اعلام نشده و اما اگر روزی بنابر رفع‌حصر هم باشد همچنان‌ که در آغاز حصر به هرسه ما به‌طور یکسان اعلام شد، من رفع‌حصر را بدون رفع حصر موسوی و کروبی نمی‌پذیرم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها