کد خبر: 126220
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما:

سرافراز نتوانست رسانه ملی را در حد انتظار اداره کند

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد گفت: آقای سرافراز انسان با شخصیت و متعهدی بود و این یکی از حسنات است که وقتی مدیری مشاهده کرد نمی تواند تشکیلاتی را بگرداند استعفا بدهد و پرچم را به شخص دیگری بسپارد و سرافراز نیز خودش به این نتیجه رسید.

سرافراز نتوانست رسانه ملی را در حد انتظار اداره کند
کد خبر: 126220
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین - حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت و گویی با بیان اینکه سرافراز در طول مدت ریاست خود در رسانه ملی فقط یک بار در شورای نظارت و کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت، گفت: آنگونه که انتظار می رفت نتوانست سازمان را بگرداند و اداره کند.


او در گفت و گو با ایرنا درباره تغییر مدیر عامل صدا و سیما، بیان کرد: آقای سرافراز انسان با شخصیت و متعهدی بود و این یکی از حسنات است که وقتی مدیری مشاهده کرد نمی تواند تشکیلاتی را بگرداند استعفا بدهد و پرچم را به شخص دیگری بسپارد و سرافراز نیز خودش به این نتیجه رسید.

این عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: آقای علی عسگری هم که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شده است، در معاونت فنی سازمان صدا و سیما مشغول به فعالیت بوده و اشراف لازم را بر رسانه ملی دارد و همان انتظاراتی که از سرافراز می رفت نیز از او می رود که امیدواریم به آنها توجه کند.

کیایی نژاد خاطر نشان کرد: ما نیز از علی عسگری همان انتظارات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را خواهانیم؛ این سازمان یک دانشگاه بزرگ است و قطعا توقعات بزرگ هم از آن می رود.

او با یادآوری عملکرد مدیران گذشته این سازمان نیز گفت: هر کدام از مدیران قبلی محسناتی را داشتند و نقاط مثبتی را اجرا کردند که امیدواریم آقای علی عسگری هم عملکرد موفقی را ارائه کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره میزان حضور سرافراز در کمیسیون متبوعش و نیز در شورای نظارت بر صدا و سیما، گفت: سرافراز فقط یک بار در شورا و کمیسیون حاضر شد که انتظار و توقع می رفت بیشتر حضور پیدا کند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها