کد خبر: 661493
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۸:۳۰
| |

دستگیری سارقی که تحت تعقیب پلیس 7 استان بود

متهم از سارقان بسیار حرفه‌ای است که تحت تعقیب پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز،اصفهان، یزد و کرمان بود.

دستگیری سارقی که تحت تعقیب پلیس 7 استان بود
کد خبر: 661493
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۸:۳۰

جانشین فرمانده استان فارس گفت: در بازرسی از خودروی سارقی که در کرمان اقدام به سرقت منزل کرده بود، 312 گرم طلا و مقداری سکه، شمش و دلار مسروقه کشف شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار یوسف ملک‌زاد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران انتظامی شهرستان نی‌‎ریز حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری کوئیک حامل راننده و همسرش مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین دچار استرس شدند و اظهارات ضد و نقیض داشتند، افزود: ماموران انتظامی به افراد مشکوک شدند و با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از سواری کوئیک کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف سرنشین، 312 گرم طلا، 16 عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، 220 دلار و مقداری شمش (طلای آب شده) کشف شد.

سردار ملک‌زاده خاطر نشان کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد راننده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که با همدستی 2 نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به 3 فقره سرقت منزل کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم از سارقان بسیار حرفه‌ای است که تحت تعقیب پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز،اصفهان، یزد و کرمان نیز هست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها