کد خبر: 661197
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۵:۱۴:۳۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

همسرم بی‌توجهی کرد، او و دختر 2 ساله‌ام را کشتم

قضات مردی را که همسر و فرزندش را به قتل رسانده است، برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی کردند.

همسرم بی‌توجهی کرد، او و دختر 2 ساله‌ام را کشتم
کد خبر: 661197
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۵:۱۴:۳۹

مردی که در جنایتی تکان دهنده همسر و دختر 2 ساله‌اش را کشته، چنان عادی با این جنایت برخورد کرد که قضات او را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی 30 ساله است یک سال قبل همسر 25 ساله‌اش به نام مینا و دختر 2 ساله‌شاش به نام سروین را به قتل رسانده است.

قتل هولناک این مادر و دختر توسط پدر خانواده به پلیس اطلاع داده شد. متهم که بهرام نام دارد، در همان ابتدا به قتل اعتراف کرد و گفت همسرش را به خاطر درگیری خانوادگی کشته است.

مدتی بعد از این قتل، پدر و مادر مینا به دادسرا رفتند و اعلام گذشت کردند و گفتند هیچ چیز از دامادشان نمی‌خواهند.

به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی، ابتدا نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست علیه متهم را خواند.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد و اتهام قتل عمدی همسر و فرزندش را قبول کرد. او گفت: مدت‌ها قبل مبلغ پولی به برادرزنم قرض داده بودم و قرار بود آن پول را یکماهه به من برگرداند؛ اما این کار را نکرد. بیش از یک سال بود که پول را پس نمی‌داد. سر این موضوع با او درگیری داشتم. روز حادثه به شدت عصبانی شدم و به برادرزنم فحاشی کردم. همسرم عصبانی شد و با خشم زیاد به من گفت نباید به برادرش بی‌احترامی کنم. او قهر کرد و وقتی چای خواستم بی‌محلی کرد و دیگر با من حرف نزد. من هم عصبانی شدم و او را کتک زدم.

بهرام در ادامه گفت: زمان حادثه آنقدر عصبانی شدم که چاقو را از آشپزخانه برداشتم و زنم را زدم. از سر و صدای ایجاد شده دخترم سروین بیدار شد. می‌دانستم اگر بازداشت شوم پدر و مادر مینا از بچه نگهداری می‌کنند. برای اینکه آنها دست‌شان به بچه من نرسد او را کشتم.

گفته‌های بهرام به قدری تکاندهنده بود و این قاتل چنان آرام و راحت جزییات قتل را بیان کرد که قضات او برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کردند.

قضات بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی، برای تصمیم‌گیری وارد شور خواهند شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها