کد خبر: 660516
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ ۰۸:۵۹:۵۳
| |

پسر معتاد، مادر ۷۳ ساله‌اش را گروگان گرفت

مرد میانسال به‌دلیل استفاده از مواد روانگردان شیشه دست به گروگانگیری زده و باعث رعب و وحشت اهالی محل شده بود.

پسر معتاد، مادر ۷۳ ساله‌اش را گروگان گرفت
کد خبر: 660516
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ ۰۸:۵۹:۵۳

پسر ناخلف به خاطر اختلافات خانوادگی مادر ۷۳ ساله‌اش را گروگان گرفت اما ساعتی بعد با صحبت‌های پلیس به گروگانگیری پایان داد.

به گزارش جام جم، ظهر روز چهارشنبه اهالی یکی از محله‌های ملک‌شهر اصفهان با سروصدای پیرزن همسایه متوجه اتفاق ناگواری برای او شدند. آنها که قصد داشتند برای بررسی موضوع وارد خانه شوند، با تهدیدهای پسر میانسال او روبه‌رو شدند.مرد چاقو به دست ادعا کرد مادرش را به گروگان گرفته و اگر کسی نزدیک شود گروگان را می‌کشد. اهالی خیلی زود پلیس را در جریان قرار داده و دقایقی بعد خودروی گشت کلانتری مقابل‌ خانه یک طبقه ویلایی توقف کرد.با حضور مأموران، مرد میانسال همچنان به تهدیداتش ادامه می‌داد.

با توجه به این‌که احتمال داشت پیرزن گروگان جانش را از دست بدهد، بلافاصله موضوع به یگان ویژه استان اعلام و تیم تخصصی رهایی گروگان به محل آمده و خانه را محاصره کردند.مأموران چندباری قصد داشتند وارد خانه شوند اما مرد گروگانگیر با تهدید پیرزن، پلیس را از خانه دور می‌کرد.  سرانجام بعد از گذشت دو ساعت و انجام عملیات روانی از سوی پلیس، پسر ناخلف قبول کرد که گروگان را آزاد کند؛ در همین لحظه مأموران وارد خانه شدند و او را دستگیر کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد میانسال به علت اختلاف خانوادگی دست به گروگانگیری زده و مادرش را با سلاح سرد گروگان گرفته بود.

سردار نصیری، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان درباره جزئیات این گروگانگیری گفت: مرد میانسال به‌دلیل استفاده از مواد روانگردان شیشه دست به این گروگانگیری زده و باعث رعب و وحشت اهالی محل شده بود. بعد از دستگیری متهم، چند سلاح سرد از داخل خانه آنها کشف و ضبط شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها