کد خبر: 659909
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۲:۰۱:۵۰
| |

کلاهبرداری یک هزار میلیاردی با 146 نفر شاکی تحت عنوان پیش فروش خودرو

این فرد شیاد پس از جلب اعتماد شهروندان از تعداد 146 نفر متقاضی خرید خودرو، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اخاذی کرده و سپس متواری شده بود.

کلاهبرداری یک هزار میلیاردی با 146 نفر شاکی تحت عنوان پیش فروش خودرو
کد خبر: 659909
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۲:۰۱:۵۰

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری یک هزار میلیاردی تحت عنوان پیش فروش خودرو با 146 نفر شاکی خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار محمد قنبری توضیح داد: گزارشی از پلیس آگاهی کرمانشاه دریافت شد مبنی بر اینکه شخصی که مالک نمایشگاه خودرو بوده ابتدا شرکتی را در زمینه پیش فروش و تامین قطعات خودرو در سطح شهرستان‌های این استان تاسیس کرده و سپس با تنظیم قراردادهای صوری در خصوص واگذاری خودرو و قطعات خودرو فعالیت خود را انجام داده است.

وی افزود: این فرد شیاد پس از جلب اعتماد شهروندان از تعداد 146 نفر متقاضی مبلغ یک هزار میلیارد ریال اخاذی کرده و سپس متواری شده بود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و کثرت افراد مالباخته بلافاصله پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش و اقدامات پلیسی کارآگاهان محل اختفای این کلاهبردار در استان تهران شناسایی شد، گفت: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های انجام شده به انجام کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان در سطح استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن اعتراف کرد و با قرار صادره روانه زندان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها