کد خبر: 659065
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۰۸:۵۲:۲۶
| |

دستگیری جوانی که پسرعمه‌اش را با چاقو کشت

متهم به قتل می‌گوید چون پسرعمه‌اش درباره او بدگویی می‌کرد، دست به قتل زد.

دستگیری جوانی که پسرعمه‌اش را با چاقو کشت
کد خبر: 659065
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۰۸:۵۲:۲۶

تحقیقات جنایی درباره یک قتل پس از دو هفته منجر به دستگیری پسری جوان شد که پسرعمه‌اش را به خاطر بدگویی کشته و فرار کرده بود.

به گزارش سایت جنایی، ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران در ساعات پایانی 27 فروردین از درگیری خونینی در بوستان ولایت مطلع شدند. افرادی که برای تفریح به بوستان رفته بودند در تماس با مرکز پلیسی 110 گفتند: همین الان جلوی چشم ما دو نفر با هم درگیر شدند و یکی از آنها دیگری را با چاقو زد و فرار کرد.

به این ترتیب ماموران نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری 152 خانی‌آباد به محل اعزام شدند و مشخص شد امدادگران اورژانس نیز در محل هستند. آنها مرگ جوان مجروح را اعلام کردند، به همین دلیل ماموران موضوع را به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و بازپرس جنایی دستور حضور تیم جنایی و شروع تحقیقات را صادر کرد.

در ادامه هویت قربانی این نزاع مرگبار مشخص و در مراحل بعدی تحقیقات فاش شد او به‌دست پسر دایی خود کشته شده است. این در حالی بود که جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته بود، تا علت اصلی مرگ مشخص شود. همزمان نیز گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز کردند.

در نهایت با توجه به سرنخ‌هایی که به‌دست آمده بود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند متهم را در زمان کوتاهی بازداشت کنند.

متهم در بازجویی‌ها گفت: پسر عمه‌ام، پشت سرم بدگویی می‌کرد. به همین خاطر از کارهایش عصبانی بودم. روز حادثه سر همین مسایل دعوایمان شد و ناخواسته او را به قتل رساندم.

بنا بر این گزارش، متهم اکنون در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد تا تحقیقات ادامه یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها