کد خبر: 658817
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۳:۳۰:۱۴
| |

راز ازدواج پنهانی مرد میانسال با برق‌گرفتگی مرگبار برملا شد

مردی که سال‌ها به صورت پنهانی دو همسر داشت هنگام تعمیر کولر خانه زن دوم خود جان باخت و راز ازدواجش فاش شد.

راز ازدواج پنهانی مرد میانسال با برق‌گرفتگی مرگبار برملا شد
کد خبر: 658817
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۳:۳۰:۱۴

مرگ ناگهانی مردی که در حال تعمیر کولر جانش را از دست داد راز ازدواج دوم او را فاش کرد.

به گزارش سایت جنایی، مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان ظهر امروز در تماس با بازپرس کشیک قتل تهران از مرگ مرد میانسالی بر اثر برق‌گرفتگی و سقوط از بلندی خبر دادند. در پی این خبر بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران دستور انجام تحقیقات لازم به مأموران کلانتری را داد. از آنجا که شواهد و قرائن و گفته‌های شاهدان حکایت از آن داشت که قتلی صورت نگرفته است بازپرس جنایی دستور داد هویت متوفی و خانواده‌اش شناسایی شوند و مورد تحقیق قرار بگیرند. همچنین جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شود.

در پی این دستورات مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان در مورد هویت متوفی تحقیق کردند. اهالی ساختمان از دلیل حضور مرد در محل حادثه اظهار بی‌اطلاعی کردند و در ادامه مشخص شد مرد فوت‌شده در سال ۹۶ ازدواج صیغه‌ای انجام داده بود. در زمان وقوع این حادثه نیز در حال تعمیر کولر خانه همسر دوم خود بود که دچار سانحه شد و در نهایت جان خود را از دست داد. به این ترتیب رازی که مرد میانسال سال‌ها مخفی کرده بود پس از حادثه برق‌گرفتگی و فوت او برملا شد.

در حال حاضر جسد این مرد به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا پس از انجام معاینات معمول و تشریفات قانونی تحویل خانواده‌اش شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها