کد خبر: 658729
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۸:۴۵:۵۰
| |

اعتراف مادر به قتل دختر 11 ساله

قاتل گفت: دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و چندین ضربه چاقو به او زدم و سپس جنازه‌اش را آتش زده و از آنجا فرار کردم.

اعتراف مادر به قتل دختر 11 ساله
کد خبر: 658729
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۸:۴۵:۵۰

هفته‌ها پس از مفقود شدن دیانا، دختر 11ساله اصفهانی در شرایطی که همه ازجمله مادرش برای پیدا کردن او بسیج شده بودند، این پرونده با اعتراف مادر او به قتل، پایان تلخی پیدا کرد.

به گزارش همشهری، چندی قبل خانواده دختری 11ساله به نام دیانا آزادمنش با انتشار تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که دخترشان که به اوتیسم مبتلا است گم شده و از مردم برای پیدا کردن او کمک خواستند. آنها همچنین با مراجعه به پلیس ماجرای ناپدید شدن دخترشان را گزارش و برای پیداکردن او درخواست کمک کردند.

در این بین اما مادر دیانا بیش از همه تلاش و برای دخترش بی‌قراری می‌کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی با این خانواده ابراز همدردی می‌کردند و همه نگران سرنوشت دیاناکوچولو بودند.

تلاش‌ها برای یافتن دیانا ادامه داشت تا اینکه روز گذشته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خبری تکان‌دهنده اعلام کرد مادر دیانا به قتل او اعتراف کرده است. سرهنگ حسین ترکیان گفت: در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده با اظهارات ضد‌ونقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، به همین دلیل او دستگیرشد و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کارآگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ساله خود برداشت. او در اعترافاتش گفت: روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به زدن چندین ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زده و از آنجا فرار کردم و با مراجعه به پلیس اعلام کردم که دخترم گم شده است.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ساله خود، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته دختربچه را کشف کردند. به‌گفته او متهم به قتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها