کد خبر: 657284
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۴:۲۰
| |

زورگیری در اتوبان صدر به روایت 3 سارق خشن

متهمان که 18 تا 20 هستند نحوه زورگیری در اتوبان صدر را شرح دادند.

زورگیری در اتوبان صدر به روایت 3 سارق خشن
کد خبر: 657284
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۴:۲۰

عاملان زورگیری در اتوبان صدر صبح امروز به محل جرم منتقل شدند و صحنه جرم را بازسازی کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت، که در محل بازسازی صحنه جرم حضور یافته بود، گفت: هنگامی که پلیس از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 در جریان ماجرا قرار گرفت بلافاصله اقدامات شناسایی متهمان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در نهایت کمتر از 24 ساعت این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان این پرونده در یکی از شهرهای شمالی کشور، گفت: متهمان از ترس شناسایی شدن به شهری دیگر متواری شده و در مخفیگاهی پنهان شده بودند و هیچ نوع ارتباطی با دنیای بیرون نداشتند اما تیزهوشی و تلاش کارآگاهان به ناکامی آنها در فرار و اختفا منجر شد.

سردار محمدیان تصریح کرد: این نوع از سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

در همین حال متهمان نیز نحوه ارتکاب جرم را شرح دادند.

یکی از متهمان که پسری 18 ساله است، گفت: من و همدستانم بچه محل و ساکن بلوار ابوذر هستیم. ما گوشی‌قاپی می‌کردیم. یک سابقه سرقت دارم که مادر بزرگم سند گذاشت ۳ ماه قبل آزاد شدم. ما ۴ نفر بودیم که یک نفر فرار کرده است. روز حادثه وارد اتوبان صدر شدیم که دیدیم در یک ماشین باز است. با چاقو به راننده حمله کردیم و گوشی او را به زور گرفتیم. اگر در ماشین قفل بود نمی‌توانستیم سرقت کنیم.

این متهم ادامه داد: گوشی‌های سرقتی را در چهارراه مولوی به قیمت ۶ میلیون به بالا می‌فروختیم.

عضو دیگر این باند که پسری 19 ساله است، نیز گفت: من در مجموع۳ سابقه سرقت دارم. روزحادثه من با چاقو راننده را تهدید کردم و گوشی را به زور گرفتم.

پسری 20 ساله که عضو دیگر این باند است، نیز گفت: من فقط با موتور اسکورت می‌کردم واز دوستانم پشتیبانی می‌کردم. این چهارمین سرقت من است. هر چهار سرقت را در اتوبان انجام دادم و همه آن گوشی قاپی‌ها در اتوبان صدر ظرف یک ماه اخیر بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها