کد خبر: 654549
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۷:۲۵:۲۸
| |

طلبکار میلیاردی به تلاش برای ربودن فرزند مرد بدهکار متهم شد

مردی که متهم است به دلیل طلب میلیاردی سعی کرده بود دختر مرد بدهکار را برباید، بازداشت شد.

طلبکار میلیاردی به تلاش برای ربودن فرزند مرد بدهکار متهم شد
کد خبر: 654549
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۷:۲۵:۲۸

اختلاف میلیاردی به طراحی نقشه کودک‌ربایی انجامید اما دخالت همسایه‌ها مانع از موفقیت آدم‌ربایان شد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این آدم‌ربایی نافرجام در شعبه 7 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران نزد بازپرس غلامحسین  صادق‌زاده در حال رسیدگی است. شاکی پرونده زن جوانی است که با حضور در دادسرای جنایی و طرج شکایتی گفت: اوایل هفته جاری سه مرد قصد ربودن دختر پنج ساله‌ام را داشتند. خانه ما در جنوب غرب تهران است و به کمک همسایه‌ها سه آدم‌ربا ناکام مانند و یکی از آنها دستگیر شد که الان بازداشت شده و در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار دارد.

شاکی ادامه داد: شوهرم در زمینه ضایعات فعالیت می‌کند و چند وقت پیش با سه مرد معامله کرده بود. به خاطر این معامله‌ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به آنها بدهکار بوده که آنها چند باری مقابل خانه‌مان آمده و تهدید کرده بودند. در روز آدم‌ربایی داشتند دخترم را می‌بردند که همسایه‌ها به دادمان رسیدند و جلویشان را گرفتند. وقتی آدم رباها آمده بودند دختر خردسالم را ببرند با فریادهای من همسایه‌ها متوجه شدند و به کمک کردند که نگذاریم دخترم را بدزدند. همان موقع بود که دو نفر از آنها فرار کردند اما همسایه‌ها یکی از آنها را گرفتند. بعد به پلیس زنگ زدیم و او را تحویل دادیم. آنها بابت طلبشان قصد ربودن بچه‌ام را داشتند.

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد. متهم جوان زمانی که مورد بازجویی قرار گرفت اول منکر جرایم خود شد و می‌گفت اشتباهی بازداشت شده است. با این وجود با توجه به گفته‌های همسایه‌ها که او را متهم می‌کردند، بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینکه بالاخره متهم  گفت:  2 میلیارد و 400 میلیون تومان از شوهر شاکی طلب دارم و بقیه همکارانم هم مبالغی طلبکار هستند. آن روز من خودم رفتم که طلبم را بگیرم، اما شوهر این زن نبود و این زن با بچه اش آمد بیرون و فریاد زد این مرد می‌خواهد دخترم را ببرد، مردم کمک کنید. همان موقع بود که مردم ریختند و من را گرفتند و بعد هم به پلیس زنگ زدند و پلیس هم من را برد، اما دو نفر دیگر در محل نبودند و رفته بودند.

در حال تحقیقات از متهم دستگیر شده ادامه دارد و دستگیری دو همدست فراری او نیز به عنوان بخشی از تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها