کد خبر: 560964
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۲۰:۰۲:۳۷
| |

نجات کودک 7 ساله نجف‌آبادی از دست آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری یک زن وشوهر که اقدام به ربودن یک کودک 7 ساله کرده بودند و بازگرداندن این کودک به آغوش خانواده‌اش توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

نجات کودک 7 ساله نجف‌آبادی از دست آدم‌ربایان
کد خبر: 560964
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۲۰:۰۲:۳۷

میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: در پی اعلام  یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان نجف‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات دریافتند یک زن و شوهر به دلیل اختلاف حساب و گرفتن طلب خود از یک فرد اقدام به ربودن کودک ۷ ساله وی کردند.

گوهری آرانی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و موضوع به طور ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که در نهایت با اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه متهمان، مخفیگاه آنان در یکی از شهرهای استان فارس مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد بیان کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضایی به استان مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی این زن و شوهر را دستگیر و کودک ربوده شده را نیز به صورت صحیح و سالم از دست آنان نجات داده و به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

وی از تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و عنوان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با تمام قوا در این زمینه تلاش می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها