کد خبر: 651329
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۰۷:۱۰:۰۰
| |

انگیزه نامعلوم در قتل شبانه کارگر شهرداری/ ناگهان همکاران را کشتند

کارآگاهان جنایی تهران در تلاش برای دستگیری فردی هستند که بعد از قتل یک کارگر شهرداری در اتوبان نیایش فرار کرد.

انگیزه نامعلوم در قتل شبانه کارگر شهرداری/ ناگهان همکاران را کشتند
کد خبر: 651329
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۰۷:۱۰:۰۰

تحقیقات برای شناسایی قاتلی ناشناس که کارگر شهرداری را به قتل رسانده است در حالی آغاز شد که همکاران مقتول می‌گویند این جنایت بدون هیچ دلیل مشخصی رخ داد.

به گزارش سایت جنایی، کارگران شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه 20 بهمن ماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند که همکارشان را جلوی چشمشان به قتل رسانده‌اند.

به این ترتیب ماموران در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند و بازپرس محسن اختیاری همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارگرانی که شاهد قتل همکار خود بودند گفتند: همکار ما که 20 سال داشت به طرز مشکوکی کشته شد. زمانی که این اتفاق افتاد ما در روگذر اتوبان نیایش کار می‌کردیم و مشغول شست و شوی نرده‌ها و کناره‌های پل بودیم و نظافت می‌کردیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی که چند نفر سوارش بودند، توقف کرد. راننده  پیاده شد و به سمت همکار جوان ما رفت که مشغول کار خودش بود.راننده پرشیا دوست 20 ساله ما را بدون هیچ دلیل یا گفت‌وگویی از پل به پرت کرد. سپس سوار خودرو شد و با همراهانش فرار کرد. وقتی به خودمان آمدیم و سراغ دوستمان رفتیم، دیدیم خون آلود است و سخت نفس می‌کشد، چون علاوه بر سقوط از پل چند خودرو هم به او زدند. در نهایت همه این آسیب‌ها باعث فوت دوستمان شد.

دوستان مقتول می‌گویند: ما راننده و افرادی را که با او همراه بودند، نمی‌شناختیم و اصلا نمی‌دانیم چرا این کار را کرد.

در حال حاضر با توجه به ماجرای مرموز این قتل پرونده‌ای تشکیل شده و بازپرس اختیاری دستور داده دوربین‌های مداربسته حوالی محل حادثه بررسی شود. همچنین کارآگاهان اداره دهم هم ماموریت دارند عامل اصلی ماجرا را پیدا کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها