کد خبر: 648048
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۷:۰۸:۵۵
| |

راز قتل راننده کامیون در هاله‌ای از ابهام

کشف جسد یک راننده کامیون تحقیقات جنایی را برای افشای راز این قتل کلید زد.

راز قتل راننده کامیون در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 648048
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۷:۰۸:۵۵

تحقیقات جنایی برای شناسایی قاتل یا قاتلان راننده کامیونی که جسد خون آلودش در یکی از ورودی‌های تهران پیدا شده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، بعد از اینکه ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ با تماس یکی از شهروندان از کشف جسد خون آلودی مطلع شدند، نزدیک ترین واحد گشت را به محل حادثه که در اتوبان آزادگان بود، اعزام شدند.

رهگذری که جسد خون آلود را دیده بود، گفت: ساعت ۵ صبح از اینجا رد می‌شدم که دیدم این آقا روی زمین افتاده، اول فکر کردم حالش بد شده اما بعد که جلو‌تر رفتم و دیدم خونی است، صدایش کردم و تکانش دادم، آن موقع بود که فهمیدم مرده است برای همین به ۱۱۰ زنگ زدم.

در ادامه تیم‌های تحقیقات جنایی در محل حاضر شدند و در بررسی‌های اولیه کارآگاهان معلوم شد مقتول مردی 61 ساله، کامیون دار و اهل کرمانشاه بود. کامیون مقتول چند روز قبل در محلی دیگر خراب شده و برای تهیه قطعه معیوب به تهران آمده بود که این اتفاق برایش رخ داد.

همچنین معلوم شد این قربانی ساعت 4 صبح جمعه از اتوبوسی در اتوبان ساوه و ورودی آزادگان پیاده شده و قصد داشته ماشین دیگری بگیرد و به مقصد بعدی خود برود.

کارشناسان پزشکی قانونی در معاینات خود گفتند چاقویی به کتف مقتول خورده و به قلبش رسیده که احتمالا دلیل مرگش همان ضربه است.

در حال حاضر با توجه به تحقیقات انجام شده و نحوه و زمان قتل احتمال می رود این قربانی در درگیری با زورگیران به قتل رسیده باشد.

اکنون جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافته است و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها