کد خبر: 648475
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۰۷:۵۱:۴۹
| |

قتل راننده با شلیک سارقان مسلح خودرو

دو سارق مسلح که مردی را با انگیزه سرقت خودرواش به کام مرگ کشانده بودند، بعد از سه ماه دستگیر شدند.

قتل راننده با شلیک سارقان مسلح خودرو
کد خبر: 648475
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۰۷:۵۱:۴۹

دو سارق مسلح که سه ماه قبل در جریان سرقت خودروی سواری، راننده را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش «جوان»، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: مهرماه امسال مأموران پلیس از کشف جسد مردی جوان در حاشیه شهر باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به مردی جوان است که با شلیک گلوله اسلحه کمری هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. بررسی شماره پلاک خودروی پژویی که جسد کنارش رها شده بود، نشان داد مقتول مالک خودرو است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، خانواده او مورد تحقیق قرار گرفتند. بررسی‌ها در این باره نشان داد مرد جوان چند روزی بود که خودرویش را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بود و آن روز برای فروش خودرو با مشتری قرار داشت. بعد از به دست آمدن این اطلاعات، مأموران پلیس با بررسی شماره تماس مقتول موفق شدند خریدار را شناسایی کنند. وقتی مأموران برای دستگیری مرد مظنون وارد عمل شدند، معلوم شد که او بعد از حادثه از خانه متواری شده است. با کامل شدن بررسی‌ها، تحقیقات برای بازداشت وی به جریان افتاد تا اینکه مأموران روز گذشته مخفیگاه متهم را در شهرستان جیرفت شناسایی و او را بازداشت کردند.

متهم در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: از مدتی قبل همراه یکی از دوستانم تصمیم به سرقت خودرو گرفتیم. مطابق نقشه‌ای که طراحی کرده بودیم، تصمیم به سرقت خودرو‌هایی گرفتیم که در سایت دیوار آگهی شده بود. بعد از بررسی آگهی‌ها به بهانه خرید خودروی پژو با مقتول تماس گرفتیم و برای بازدید خودرو در حاشیه شهر قرار گذاشتیم.

وقتی سر قرار حاضر شد درباره مشخصات خودرو و قیمت حرف زدیم و بعد از توافق خواستیم اجازه دهد که با خودرو دور بزنیم که متوجه نیت ما شد. من هم اسلحه کشیدم و او را تهدید کردم. خواستم خودرو را به ما تحویل بدهد که مقاومت کرد و من هم او را به قتل رساندم. پس از آن ترسیدیم و بدون سرقت خودرو فرار کردیم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، مأموران موفق شدند همدست او را هم بازداشت کنند که او نیز به جرمش اعتراف کرد. تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان جریان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها