کد خبر: 648056
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۷:۴۵:۱۸
| |

قتل ۲ پیرزن برای سرقت طلا

زنی که در جریان دزدی از 2 پیرزن آنها را کشته است، دستگیر شد.

قتل ۲ پیرزن برای سرقت طلا
کد خبر: 648056
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۷:۴۵:۱۸

زن میانسال که متهم است در جریان سرقت از زنان سالخورده در شهرستان سمنان، دو نفر از آن‌ها را به قتل رسانده بازداشت شد.

به گزارش «جوان»، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دوشنبه هفته قبل بود که مأموران پلیس از قتل زنی سالخورده در یکی از محله‌های شهر با‌خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های پلیس در این‌باره نشان داد که پیرزن ۸۱ ساله با چاقو هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده‌است. تحقیقات مأموران، بررسی صحنه جرم نشان داد که طلا‌های پیرزن هم سرقت شده‌است.

 در شاخه دیگری از تحقیقات و همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی عامل قتل به جریان افتاد. مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند سارق زنی میانسال است که به تنهایی وارد خانه پیرزن شده و بعد از سرقت محل را ترک کرده‌است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و ساعتی بعد او را بازداشت کنند.

متهم ۴۸ ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. او گفت من می‌دانستم پیرزن مقدار زیادی طلا به همراه دارد و به تنهایی زندگی می‌کند. در فرصت مناسب و زمان خلوت به خانه‌اش رفتم و او را به قتل رساندم و طلاهایش را سرقت کردم. مقداری از طلا‌ها را به یک طلافروش فروختم و بقیه را در خانه‌ام پنهان کردم. بعد از اعتراف متهم بود که مأموران راهی خانه وی شدند و طلا‌ها را کشف کردند. در شاخه دیگری از بررسی‌ها بود که مأموران متوجه شدند یک سال قبل قتل مشابهی در شهر اتفاق افتاده‌بود. از آنجا که مأموران موفق به بازداشت قاتل نشده‌بودند، احتمال داشت آن حادثه هم از سوی همین زن رقم خورده باشد. متهم وقتی در این‌باره مورد بازجویی فنی قرار گرفت، به قتل آن پیرزن هم اعتراف کرد.

متهم گفت سال گذشته پیرزن ۸۲ ساله را برای سرقت طلاهایش به قتل رساندم. از آنجا که راز قتل در این مدت پنهان مانده‌بود، تصمیم به اجرای دومین قتل گرفتم که بعد از ارتکاب آن بازداشت شدم. تحقیقات بیشتر از متهم جریان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها