کد خبر: 648349
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۰۷:۴۳:۲۴
| |

دستگیری پدر و نامادری 35سال بعد از قتل پسر 5ساله

راز جنایت پدر و نامادری سنگدل در پی پیشرفت‌های علمی در زمینه پزشکی قانونی بعد از 35 سال فاش شد.

دستگیری پدر و نامادری 35سال بعد از قتل پسر 5ساله
کد خبر: 648349
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۰۷:۴۳:۲۴

پدر و نامادری سنگدل که 35سال پیش پسر 5ساله خود را به قتل رسانده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش همشهری به نقل از فاکس نیوز، 35سال پیش، صبح روز 3مارس 1989، وقتی قرار بود که جاستین ترنر 5ساله، همراه پدرش ویکتور لی ترنر و نامادری‌اش مگان ترنر به یک کمپینگ خانوادگی بروند، ناگهان پدرش به سرعت از خانه بیرون آمد و فریاد زد: «کسی به پسرم آسیب رسانده است.» در این شرایط پلیس در جریان قرار گرفت. در بازرسی از خانه ترنرها جسد جاستین داخل کابینت کشف شد.

به‌گفته پلیس، او خفه شده و مورد آزار جنسی قرار گرفته بود. آن زمان پلیس هر چه تحقیق کرد به نتیجه‌ای برای پیدا کردن قاتل نرسید. نامادری جاستین پس از اعتراف به مشاجره با پسر در صبح روز مرگ او مظنون بود، اما اتهامات در نوامبر 1990به‌دلیل کمبود شواهد لغو شد. 2 سال بعد از مرگ جاستین، مگان ترنر نام خود را به پاملا کی ترنر تغییر داد.

 به‌دلیل پیدا نشدن قاتل، پرونده راکد ماند. حال بعد از 35سال که پرونده‌های راکد به جریان افتاده است، از طریق پیشرفت علمی و پزشکی قانونی، الیاف و آثاری که روی بدن جاستین بوده با دی‌ان‌ای پدر و نامادری‌اش مطابقت داشت.

به گزارش کارآگاهان پلیس، تحقیقات نشان داد که جسد کودک 5ساله وقتی پیدا شد که مدتی از مرگش می‌گذشت و همچنین به‌گفته شاهدان زمانی که پدر اعلام کرد به پسرش آسیب رسیده، رفتارش نمایشی بوده و کاملا از ماجرا اطلاع داشته است. ویکتور و مگان چهارشنبه گذشته در خانه خود در کراس هیل کارولینای جنوبی دستگیر و به قتل متهم شدند. آنها درصورت محکومیت به حبس ابد محکوم می‌شوند. دادگاه آنها به‌زودی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها