کد خبر: 644856
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۲۵:۱۷
| |

قتل فجیع پسر 8ساله به دست پدر و مادر جنایتکار

والدین آمریکایی که پسر 8 ساله‌شان را به طرز بی‌رحمانه‌ای کشته‌اند، مجرم شناخته شدند.

قتل فجیع پسر 8ساله به دست پدر و مادر جنایتکار
کد خبر: 644856
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۲۵:۱۷

پدر و مادر آمریکایی به اتهام قتل پسر بچه 8ساله‌‌شان با گرسنگی‌دادن و ضرب و شتم او مجرم شناخته شدند.

به گزارش همشهری به نقل از میرر، در فوریه سال گذشته، اداره خدمات کودکان و خانواده ایلینوی آمریکا با تماس عجیبی مواجه شد. فردی ناشناس مدعی بود پسر 8ساله‌ای به نام ناوین جونز در خانه‌شان از سوی پدر و مادرش شکنجه می‌شود. مأموران این اداره برای بررسی به خانه جونز‌ها رفتند. با وجود انکار پدر و مادر اما آنها در آن خانه پسر 8ساله لاغر و کوچکی را دیدند که ظاهر وحشتناکی داشت. آنها تصمیم گرفتند پسربچه را با خود ببرند اما او گفت که می‌خواهد نزد پدر و مادرش بماند. مأموران اداره خدمات کودکان نیز تصمیم گرفتند این خانواده را تحت نظر قرار دهند و از زوج جوان تعهد گرفتند تا وضعیت ناوین را تغییر دهند اما خانواده ناوین به قول خود وفا نکردند و یک‌ماه بعد خبر رسید که ناوین در حال مرگ است. پلیس وارد ماجرا شد و به بررسی خانه جونزها پرداخت. پلیس در اتاق ناوین را که قفل بود گشود و آنچه که دیده

می شود باورکردنی نبود. مأموران پیکر نیمه‌جان، لاغر و کبود پسر 8ساله را در اتاقش پیدا کردند. این در حالی بود که وی از همان اتاق به‌عنوان دستشویی استفاده می‌کرد. نشانه‌هایی از آزار جسمی درصورت، بدن، دست‌ها و پاهایش دیده می‌شد و در یادداشتی که برای برادر بزرگ‌تر ناوین روی در اتاق زده شده بود، نوشته شده بود: «به ناوین غذا و نوشیدنی نده، اجازه نده او از اتاق خارج شود.»

پسربچه به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد و والدین او به نام‌های استفانی جونز، 37ساله و براندون واکر، 41ساله به اتهام قتل ناوین دستگیر شدند. کالبد شکافی ناوین نشان داد که او هنگام مرگ 13کیلو بوده و به‌دلیل سوءتغذیه مزمن و شکنجه جان باخته است. هفته گذشته استفانی جونز، 37ساله، در جلسه محاکمه به قتل اعتراف کرد و براندون واکر، 41ساله، این هفته به همین اتهام محاکمه می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها