کد خبر: 648252
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۱۰:۳۸:۳۵
| |

زندگی زن خوش‌شانس با یک تلفن سیاه شد

یک باند شش نفره تحت عنوان صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه با شیوه تکراری برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه ویژه از شهروندان به صورت تلفنی کلاهبرداری می‌کردند.

زندگی زن خوش‌شانس با یک تلفن سیاه شد
کد خبر: 648252
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۱۰:۳۸:۳۵

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند 6 نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد و گفت: متهمان با معرفی خود بعنوان مجریان صدا و سیما و نمایندگان اپراتورها از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: با شکایت زنی جوان مشخص شد شخصی ناشناس با وی تماس گرفته و خود را مجری صداسیما معرفی و اعلام کرده او برنده خوش شانس جایزه بزرگ صداو سیما شده است. این زن نیز فریب خورده و از این طریق تمام موجودی حساب بانکی‌اش که تمام سرمایه زندگی او بود، در چند لحظه به سرقت رفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به افزایش شکات پرونده به بیش از 30 نفر خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باند شش نفره تحت عنوان صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه با شیوه تکراری برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه ویژه از شهروندان به صورت تلفنی کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: ماموران موفق شدند تمامی اعضای این باند کلاهبرداری را شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر 6 متهم را در چند عملیات همزمان در نقاط مختلفی از کشور دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها