کد خبر: 647330
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از پیگیری یک پرونده گزارش می‌دهد:

ادعاهای جوانی که در جشن تولد خون به پا کرد

متهم ادعا می‌کند مقتول سال‌ها قبل به خواهر خردسال او تعرض کرده بود.

ادعاهای جوانی که در جشن تولد خون به پا کرد
کد خبر: 647330
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۱:۳۰:۰۰

پسری که پس از سال‌ها کینه، جوانی را در شب تولد برادرزاده‌اش به قتل رسانده است، در جلسه محاکمه جزئیات قتل را فاش کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که هومن نام دارد در مهمانی تولد برادرزاده‌اش ناگهان به جوانی به نام امید حمله کرد و او را به قتل رساند. او بلافاصله از سوی پلیس بازداشت شد.

هومن در تحقیقات به قتل امید اعتراف کرد و گفت به خاطر کینه چندین‌ساله این کار را کرده ‌است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی با توجه به اینکه مادر مقتول 20 سال قبل مفقود شده و امید فرزندی خردسال دارد، دادستان از طرف آنها درخواست قصاص کرد.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من امید را از نوجوانی می‌شناختم. ما با هم دوست بودیم و ارتباط خانوادگی داشتیم تا اینکه متوجه شدم خواهر خردسالم را مورد آزار و اذیت قرار داده است. از آن موقع از امید کینه به دل گرفتم. تا اینکه برادرم صاحب یک فرزند شد. با امید تماس گرفتم و گفتم سال‌هاست با برادرم قهر هستم و حالا که بچه‌اش به دنیا آمده ‌است تصمیم دارم با او آشتی کنم، تو هم به جشن تولد بیا. امید هم قبول کرد. در شب مهمانی که برادرم ترتیب داده بود وقتی همه نشسته بودند با چاقو به امید حمله کردم و او را زدم.

متهم گفت: من از کاری که کردم پشیمان نیستم. انتقام خواهرم را از او گرفتم. امید وقتی که خواهرم خردسال بود به او تعرض کرده بود.

بعد از گفته‌های متهم و دفاعیات وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها