کد خبر: 647033
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

بازگشت از چوبه دار بعد از جنایت به خاطر عشق ممنوعه به زن جوان

مردی که شوهر زنی جوان را به قتل رسانده است با رضایت اولیای دم به زندان محکوم شد.

بازگشت از چوبه دار بعد از جنایت به خاطر عشق ممنوعه به زن جوان
کد خبر: 647033
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰

مردی که به دنبال عشق ممنوعه به زنی جوان شوهر او را به قتل رسانده بود توانست رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند و به خاطر جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

به گزارش سایت جنایی، این پرونده از آذر سال ۹۶ به دنبال مفقود شدن مردی جوان به نام نیما گشوده شد. پدر نیما به پلیس آگاهی رفت و خبر داد پسرش مفقود شده و گوشی موبایل او نیز خاموش است.

ماموران جست‌وجوها را برای یافتن ردی از این مرد آغاز کردند اما ردی از نیما وجود نداشت تا اینکه ۱۰ روز بعد جسدی ناشناس در یک کانال آب در پاکدشت پیدا شد. مقتول مردی جوان بود که با شلیک گلوله به سرش کشته شده بود. شباهت ظاهری او به نیما سبب شد کارآگاهان از پدر او بخواهند به پزشکی قانونی برود.

پدر نیما با دیدن جنازه، پسرش را شناخت و پس از آن پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد. ابتدا همسر نیما به نام تهمینه تحت بازجویی قرار گرفت. او مدعی شد اصلاً از ماجرای قتل شوهرش چیزی نمی‌داند و کاملاً شوکه شده است.

ادعای زن جوان وقتی رنگ باخت که کارآگاهان پی بردند تهمینه با مردی به نام میثم رابطه پنهانی دارد. پس از آن بود که هر دو مظنون بازداشت شدند و به جنایت سیاه اعتراف کردند.

میثم در بازجویی‌ها گفت: من و تهمینه همکار بودیم و این زن مرتب از شوهرش بد می‌گفت. درددل‌های او باعث شد ما با هم صمیمی شویم و در نهایت به او علاقه‌مند شدم و پیشنهادش را برای قتل شوهرش قبول کردم.

دو متهم بعد از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. در این جلسه زن جوان به ۲۵ سال زندان محکوم شد و قاتل نیز حکم قصاص دریافت کرد. هر دو حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

در حالی که میثم روز به روز به چوبه دار نزدیک‌تر می‌شد در نهایت توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به این ترتیب به خاطر جنبه عمومی جرم دوباره پای میز محاکمه رفت. او در دادگاه با ابراز پشیمانی از کشتن نیما گفت: من فریب تهمینه را خوردم. او خیلی از شوهرش بد می‌گفت و مرا تحت تاثیر قرار داده بود. در نهایت خام شدم. اسلحه خریدم و روز حادثه با نیما به این بهانه که کار مهمی دارم، قرار گذاشتم. سوار ماشین او شدم و در فرصتی مناسب در اطراف پاکدشت او را با شلیک گلوله به سرش کشتم و جسدش را در کانال آب انداختم. سپس خودروی نیما را در محلی دیگر آتش زدم تا ردی از خودم باقی نگذارم.

متهم ادامه داد: من در تمام این سال‌ها یک شب آرام نخوابیدم و همیشه عذاب کشیدم. از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم و حالا اصلاح شده‌ام.

بنا به این گزارش قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم او را به تحمل ۷ سال حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها