کد خبر: 644863
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۴۵:۱۱
| |

سارق معتاد خودروی مسروقه را از همدستش دزدید

مردی که با کمک دوستش یک خودرو را سرقت کرده بود، در نهایت سر همدست خودش هم کلاه گذاشت.

سارق معتاد خودروی مسروقه را از همدستش دزدید
کد خبر: 644863
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۴۵:۱۱

معتادانی که برای تهیه هزینه مواد مخدر خود اقدام به سرقت کرده بودند، دستگیر شدند و در تحقیقات مشخص شد یکی از آنها به دیگری خیانت کرده و ماشین مسروقه را از همدست خود دزدیده است.

به گزارش سایت جنایی، چندی پیش به ماموران پلیس آگاهی تهران گزارش شد دو نفر خودروی یکی از رانندگان تاکسی‌ اینترنتی را با تهدید چاقو سرقت کرده‌اند.

شاکی پرونده در مورد سرقت گفت: دو نفر به شیوه معمول و از طریق اینترنت و تلفن همراه تاکسی اینترنتی سفارش دادند. وقتی سوار ماشینم شدند و مسیری رفتیم چاقویی زیر  گردنم گذاشتند و با تهدید خودرو پژو 206 من را سرقت کردند.

در پی این شکایت پلاک خودروی مسروقه به واحد‌های پلیس اعلام شد تا خودرو و سرنشینان آن توقیف شوند. سرانجام چند روز پژو 206 مسروقه با یک سرنشین رویت و متوقف شد.

سرنشین دستگیر شده که فردی معتاد بود، در تحقیقات گفت: من و دوستم خودرو را برای تامین هزینه موادمان دزدیدیم ولی وقتی بعد از فروش ضبط و باند دیدم پولی برایمان نمی‌ماند، چون نقشه و ایده سرقت از من بود، ماشین را از همدستم گرفتم و فرار کردم. تصمیم داشتم ماشین را تنهایی تکه تکه به اوراق فروش‌ها بفروشم و پولش را برای خودم بردارم.

به این ترتیب دستگیری همدست متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و این فرد بعد از مدت کوتاهی با اطلاعاتی که همدست بازداشت‌ شده‌اش در اختیار پلیس گذاشته بود، دستگیر شد.

این متهم گفت: من یک مورد سابقه کیفری ضرب و شتم دارم و یک و نیم میلیون تومان دیه دادم و بعد از یک هفته زندان آزاد شدم. مدتی قبل بیش از یکماه در کمپ ترک اعتیاد بودم و همدستم چند ماهی بود که آنجا بود. وقتی بیرون آمدیم با هم ارتباط داشتیم و او بود که پیشنهاد سرقت را داد. من اصلا دزدی بلد نبودم.

این متهم ادامه داد: همدستم گفت از یک معتاد سیم‌کارت بخریم و بعد تاکسی اینترنتی بگیریم و با تهدید چاقو خودرو را بدزدیم، من هم همراهش رفتم و همین کار را کردیم. اما وقتی خودرو  206 را سرقت کردیم، ضبط و باندش را که بیش از پنج میلیون تومان می‌ارزید را یک و نیم میلیون تومان فروختیم. بعد از آن دوستم به من کلک زد و ماشینی را که دزدیده بودیم برداشت و فرار کرد.

بنا به این گزارش دو متهم در حال حاضر در بازداشت هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها