کد خبر: 642678
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۰۸:۰۶:۵۴
| |

بازداشت پدر با مرگ مشکوک دختر 9 ساله

متهم گفت: روز حادثه دخترم شیطنت کرد که تنبیهش کردم‌. اما چند ساعت بعد حالش بد شد و یک ساعت قبل ازمرگش او را به بیمارستان رساندم که فوت کرد‌.

بازداشت پدر با مرگ مشکوک دختر 9 ساله
کد خبر: 642678
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۰۸:۰۶:۵۴

دختر ۹ ساله وقتی به طور مشکوکی فوت کرد، پدر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شده و تحقیق از او و مادر خانواده ادامه دارد‌.

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش دختری ۹ ساله در حالی که بدحال بود ازسوی پدرش به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد‌. پزشکان درتلاش برای نجات او بودند که وی فوت شد. جسد دخترخردسال به پزشکی قانونی منتقل شد تا خانواده‌اش برای خاکسپاری جسد او را تحویل بگیرند تا این‌که پزشک صادرکننده گواهی فوت کودک هنگام بررسی جسد دختر ۹ساله متوجه آثار کبودی و جراحات روی گردن و چند نقطه از بدن او شد و به مرگ او مشکوک گردید‌؛ بنابراین به پلیس اطلاع داد و آنها با هماهنگی بازپرس کشیک قتل به تحقیق از پدر دختر که او را به بیمارستان آورده بود، پرداختند.

وی در اظهاراتش گفت‌: دخترم زیاد شیطنت می‌کرد، به درستی غذا نمی‌خورد و همین باعث شده بود او را تنبیه کنم تا دست از این رفتارهایش بردارد‌. نه فقط من که مادرش هم او را کتک می‌زد‌. روز حادثه شیطنت کرد که تنبیهش کردم‌. اما چند ساعت بعد حالش بد شد و یک ساعت قبل ازمرگش او را به بیمارستان رساندم که فوت کرد‌.

باوجود ادعاهای اولیه پدر خانواده، او با دستور قضایی بازداشت شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها