کد خبر: 644855
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۰۸:۰۹
| |

اعترافات عامل اصلی جنایت در خیابان سپهسالار

متهم گفت: مقتول با دوستم درگیر شد و مشتی به صورت او زد و من هم به هواخواهی او با مقتول درگیر شدم و چاقویی به قفسه سینه‌اش زدم و فرار کردم.

اعترافات عامل اصلی جنایت در خیابان سپهسالار
کد خبر: 644855
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۰۷:۰۸:۰۹

متهم به قتل در خیابان سپهسالار تهران در حالی دستگیر شد که خودش نمی‌دانست مرتکب قتل شده است.

به گزارش سایت جنایی، متهم به قتل این پرونده در بازجویی‌های اولیه پس از دستگیری به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی گفت: قصد قتل نداشتم. چون مشروب خورده بودم در حالت عادی نبودم و اصلا نمی‌خواستم آدم بکشم.

ماجرای وقوع این قتل به سه شنبه هفته گذشته برمی‌گردد. ماموران کلانتری 109 بهارستان در ساعت ۲۱:۴۵ آن روز از درگیری خونینی در خیابان باغ سپهسالار مطلع شدند و پس از حضور در محل درگیری و انجام تحقیقات مقدماتی، از بیمارستان خبر آمد که جوان مجروح روی تخت اورژانس جان سپرده است.

با تایید خبر اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند و در تحقیقات مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت شده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات، پی بردند درگیری بین مقتول و دو مرد رخ داده است.

به این ترتیب با شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان که فریبرز نام دارد،‌ او چند ساعت پس از  وقوع درگیری مرگبار دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فریبرز در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری اعتراف کرد و گفت: من قصد قتل نداشتم، با دوستم سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورتم زد. در همین زمان سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد، بعد هم دو نفری از محل فرار کردیم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، پس از دستگیری اولین متهم پرونده گفت: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات برای دستگیری متهم فراری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و برای متهم دستگیر شده هم با قرار بازداشت موقت که از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی صادره شده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه یابد.

ادامه تحقیقات منجر به بازداشت متهم فراری شد. این متهم که 28 سال دارد در مواجهه اولیه با ماموران گمان نمی‌کرد اتهامی که با آن روبرو خواهد شد قتل باشد. اما پس از شنیدن خبر مرگ فردی که به او چاقو زده بود به گریه افتاد و گفت: قصد قتل نداشتم. مقتول به من و همراهانم گیر داد برای همین درگیری شروع شد.

متهم در تشریح جزییات ماجرا گفت: در یکی از پاساژهای غرب تهران کار می‌کنم و حراست آنجا هستم. مدتی قبل در یک مهمانی با یک مادر و دختر آشنا شدم که پس از آن با مادر ارتباط داشتم و دوستم هم که در آن درگیری بود با دختر دوست شد. آن روز ما با آن مادر و دختر قرار داشتیم. البته دوستم در باغ سپهسالار کار می‌کرد برای همین وقتی کارم تمام شد سریع به باغ سپهسالار  آمدم و در یک مغازه‌ با دوستم مشروب خوردم. بعد هم با مادر و دختری که دوست بودیم برای خرید به مغازه‌های خیابان سپهسالار رفتیم. مقتول انگار آنجا پاتوقش بود و چرخ باربری داشت. احتمالا او با دوستم که آنجا در باربری کار می‌کرد، اختلاف داشت. او بد جوری به ما نگاه می‌کرد و دوستم به او اعتراض کرد اما او گفت اصلا ما را نگاه نکرده است. بعد از آن با دوستم درگیر شد و مشتی به صورت دوستم زد و من هم به هواخواهی او با مقتول درگیر شدم و چاقویی به قفسه سینه‌اش زدم و فرار کردم.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها